2013年6月6日 星期四

Compass Visa麵包機食譜之 ~ 超簡易《藍莓果醬》附食譜


Compass Visa麵包機食譜之 ~ 超簡易《藍莓果醬》附食譜


平時製作果醬,我都係用傳統做法=用煲煮,不過見
到部麵包機有製作果醬功能,所以又貪得意玩吓,睇
吓效果如何先~\(^3^)/~

今次試做簡單又好味道嘅藍莓果醬,平時用煲煮果醬,
假若技巧拿揑得不夠好,好容易煮極都係水水的難於
凝結,而今次選用麵包機製作果醬,效果出奇的好,
佢好過我平時用煲煮呢~ 完全冇添加外來果膠,藍莓
果醬自然地釋出天然果膠,成品是濃稠的,真的很滿
意啊~\(^0^)/~


哈哈~最近我都有聽到朋友話,以前試過呢部機,覺
得唔係咁得,哈~!我都要為部麵包機平反吓至得~^^
其實呢部機係得嘅,只係跟機食譜唔得咋~! 我已為
呢部機創作咗數個食譜,之前分享咗幾個,每個成品
都好鬆軟,嚟緊都仲會寫,但要比多少少時間我,因
為蝸牛師奶分身乏術,有好多工作在身,一有時間會
快手分享麵包機食譜啊~
今次呢個藍莓果醬真係超級簡單,合埋眼都識整,只
須將材料放入麵包機,然後按掣,1小時20分鐘後,
健康味美的《自家製藍莓果醬》就會响眼前出現啊~
真係簡單都暈了 ~hahah~




 

Compass Visa麵包機藍莓果醬食譜
(上圖是原味乳酪配自家製藍莓果醬)
材料:
藍莓 250
原糖(raw sugar) 90
檸檬汁 30
檸檬皮(刨茸) 1
做法:
順序加入藍莓、原糖、檸檬汁及檸檬皮於不黏模內.
選用Menu 9 果醬模式,按Start鍵,於1小時20
後,藍莓果醬便完成製作,果醬放涼後,置於已高
溫消毒的玻璃瓶,然後存放於雪柜內.
【小貼士】
剛煮好的藍莓果醬較稀,於放涼後才會變得濃稠.

(Remarks: 每部麵包機功能上有異,可能我所提供的
食譜只適合 Design Factory麵包機,因我知道有網友
試過將 P仔食譜套用在 Design Factory上,但效果未
如理想,所以今次我特意為 Design Factory撰寫適合
此機使用的食譜,未知會否適合其他麵包機使用啊 ^^" )
(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎
大家加入閒話家常啊~)
何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》

我的微博,請多多關照(注) Haha~http://i206.photobucket.com/albums/bb40/ForYahooBlog/GIF/yausiumi/20090321_0643bd1d76bb3bccba23c4C4pz.gif


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...