2013年9月15日 星期日

Compass Visa麵包機食譜之 ~ 香蕉蛋糕(附食譜)


麵包機食譜之 ~ 香蕉蛋糕(附食譜)


麵包機可以做香蕉蛋糕??

係呀~可以架,但質感就同平時食開嘅香蕉蛋糕有分別,佢嘅口感似磅蛋糕,即係有少少似莎莉蛋糕,質感會較綿密,我覺得佢有少少cheese cake feel添,不過都幾夠香蕉味(因為隻banana夠熟掛~Hahah~)

我都係用Design Factory麵包機製作,而製作方法好簡單,只須順序加入材料,然後選擇製作程式「Cake」,按Start鍵,個零鐘後,新鮮熱辣香噴噴嘅香蕉蛋糕出爐了~ Yes~!



Design Factory麵包機《香蕉蛋糕食譜》

(Step one)先將以下材料放入不黏模內膽: 
熟香蕉 2隻(以叉子壓成蓉) 
2隻 
2克 
原糖85克 (即未經漂白的蔗糖) 

(Step two)然後將以下材料放入不黏模內膽: 
自發粉 185克 
無鹽牛油90克 (室溫放軟) 

(Step three
香蕉 6小片 (須平均沾上原糖) 於剩下1小時烤焗時間加入,平均置於蛋糕上 

做法: 
1)將已盛載材料的不黏模放入Design Factory 麵包機,選用10號程序Cake,然後揀選colorLight,蓋上機蓋,於麵糊攪拌時,以膠刮協助拌勻材料,而於剩下1小時烤焗時間,加入香蕉片,平均置於蛋糕上,烤焗完成後,再選用12號程序Bake,然後揀選colormedium再烤焗10分鐘即成. 
2)烤焗完成後,須即時脫模,放涼後切片,儲存於密封器皿內以保存蛋糕的濕度. 

【小貼士】 以此食譜製作的香蕉蛋糕,密度較高,有點像磅蛋糕或芝士餅的質感.

(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》

我的微博,請多多關照(注) Haha~http://i206.photobucket.com/albums/bb40/ForYahooBlog/GIF/yausiumi/20090321_0643bd1d76bb3bccba23c4C4pz.gif

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...