2013年10月17日 星期四

怎樣煲《綿滑白粥》(附食譜) 


怎樣煲《綿滑白粥》(附食譜) 

哈哈~真係有咁耐風流,就有咁耐xx喇~ 近日不停去tasting,結果消化力弱雞的師奶,終於肚皮受不了,佢..抗議喎~ 所以今日瀉到我腳軟啊~ Wakakakaaaaaa~
瀉到腳軟都仲笑得出~? 哈~! 唔係點啫,都係我自招的,我唯有苦中作樂咁,自謿一番啦~~ hahahahaa~
當個肚唔舒服,自自然然就會記起「白粥」,而煲綿滑白粥唔係想像中咁難,假若有埋高速煲幫手,簡直可以話易到暈添呢~ 
哈~突然記番起自己d烏龍事,話說我想買幾粒銀杏嚟煲粥,跟手見雜貨舖插咗個價錢牌响銀杏度,見佢寫住$20,我咪懶爽咁話:『老闆,唔該廿蚊銀杏吖』,嘩~點鬼知廿蚊有成斤咁多喎,真係有排吃了~@.@"
至於煲綿滑白粥,只須加入少許腐竹同銀杏,煲粥會變得又香又綿滑呢~ 
以前煲粥我會覺得煩少少,因為成日好驚佢會滾瀉,但而家少咗呢個煩惱, 因為改用高速煲煲粥,唔怕佢滾瀉,唔駛長駐睇火,一樣可以煲到綿滑白粥啊~ 假若用普通鍋具煲粥,老方法係在粥內加一隻湯匙以減少黐底機會,但若果粥底較杰身,都有機會黐底~ 可改用易潔煲煲粥,以減低黐底情況啊~ 
《綿滑銀杏粥食譜》 
材料: 腐竹1片、銀杏20粒、果皮1片、米140克、水份3公升(以高速煲計算) 
做法: 
1.銀杏去殼去皮,一開二去芯;腐竹浸軟備用 
2.果皮浸軟,刮掉白色部份備用 
3.凍水放入所有材料,蓋上高速煲後開火(預先將度數調較至3度),待水滾後開始計時,加壓10分鐘,減壓後開蓋以大火煲片刻即成.食用時加入適量鹽調味. 
『假若以普通鍋具烹調,則凍水下所有材料,以大火加熱至沸騰,然後慢火煲至綿滑即成.(很久沒有用普通鍋具煮粥,所以忘記實際所須時間,一般大約一小時左右吧,要小心粥是很容易滾瀉啊~ 烹煮期間,須不定時將粥攪拌,以防黏底)』 
【小貼士】 
緊記腐竹要凍水落,否則溶得不夠均勻,會出現片狀情況啊~




創立自1845年德國高速煲品牌Fissler,於Sogo、一田、
永安百貨、APITAPiago有售.

http://i206.photobucket.com/albums/bb40/ForYahooBlog/GIF/line/l-h6-a.gif 
(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》

我的微博,請多多關照(注) Haha~http://i206.photobucket.com/albums/bb40/ForYahooBlog/GIF/yausiumi/20090321_0643bd1d76bb3bccba23c4C4pz.gif


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...