2014年1月17日 星期五

賀年食品~【自家製傳統年糕】軟糯版~附食譜~^0^~

賀年食品~【自家製傳統年糕】軟糯版~附食譜~^0^~ 
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2014/01/0.html
早幾日介紹咗蘿蔔糕同芋頭糕,今日就介紹傳統年糕食譜,哈哈~不過呢個年糕有少少豆皮,因為貪方便用矽膠掃掃油落個Kitty模,d油多咗出嚟又冇抹番,所以攪成咁嘅鬼樣囉~ 呵呵呵~ 大家千祈咪學我咁懶喔~
我好鍾意食勁軟糯嘅年糕,但坊間買到嘅年糕,多數要煎好後先軟糯,凍食唔會軟糯的,所以玩自家製時,當然要滿足我呢個凍食都要軟糯嘅願望啦~ hahaha~
不過要做到凍食都軟糯,年糕脫模就會幾考功夫啊,因為脫模時有機會將成品拉出時弄到變型呢~ 
製作傳統年糕,用增城蔗糖風味更佳,因為呢款蔗糖香味特別濃郁,食過包你會encore~









《蔗糖年糕食譜》 
材料: 
李祥和糯米粉 300克 
澄麵 35克 
增城蔗糖 250克 
水份 450克 
椰奶 30克 
做法: 
1)蔗糖加入水份,以慢火加熱,待蔗糖完全溶解後坐凍水,待蔗糖水轉微暖後,加入椰奶拌勻,備用 
2)糯米粉、澄麵粉過篩,將微暖的蔗糖椰奶水加入糯米粉及澄麵粉,以手動打蛋器拌勻 
3)為令麵糊變得更滑溜,須過篩兩次,待麵糊完全沒有粉粒為合,蒸糕盤掃油,加入麵糊備用. 
4)高速煲加入適量水份,水沸後加入蒸糕盤,以2度加壓15分鐘,減壓後開蓋即成.(假若以“傳統鍋具”蒸糕,則大火蒸約一小時,但小心睇水,水乾要加大滾水啊~) 
【小貼士】 
1)以這個食譜製作的蔗糖年糕,相比坊間的更軟滑,所以凍食亦可,假若要煎,緊記要沾上蛋液才煎,否則表面會很黏啊~ 
2)切年糕的刀,須沾上少許油,這樣年糕便不會黏刀啊~! 
(P.S.:以高速煲蒸糕,只須加壓15分鐘即成,假若沒有高速煲,可用普通鍋具蒸糕,須時大約1小時)
(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》

我的微博,請多多關照(注) Haha~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...