2014年4月24日 星期四

「簡單潤一潤」之~《快靚正蕃薯糖水》(附食譜)

「簡單潤一潤」之~《快靚正蕃薯糖水》(附食譜) 
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2014/04/blog-post_24.html
每次响糖水舖叫蕃薯糖水來吃,都覺得有點豬仔的感覺,因為蕃薯糖水成本低同埋真係易做到暈,但我是一條麻煩友,每次見到糖水舖嘅餐牌,就會出現選擇困難症,食糊又嫌佢加得粉太多,杰pat pat難入口,揀來揀去,最終都只係揀「蕃薯糖水」或「雪耳木瓜糖水」,哈~可能你哋會話,咁難揀做乜仲要幫襯糖水舖啫~? 唉......同親友出街吃完飯,佢哋愛幫襯糖水舖嘛,冇奶油我眼光光坐响樹架嘛~ 咪求其點碗來吃囉,不過唔明點解,咁簡單嘅蕃薯糖水,糖水舖都可以煲到佢走樣的,多數係個糖水甜到蛀牙,又或者d蕃薯唔靚,好多纖維,哈~我都話我係麻煩友來,所以都係自家製先啱心水啊
以往煲蕃薯糖水,我會揀橙色肉嘅蕃薯,但近年愛上呢款→
韓國蕃薯,佢係黃肉,冇乜纖維,食落有少少栗子嘅香味,用嚟煲蕃薯糖水或者要嚟烤焗都一樣咁good架~ 上圖嘅蕃薯我响Taste買嘅,但唔記得咗幾錢(一入超巿就失心瘋,買完連張單飛咗去邊都忘記了),好似廿零蚊..掛~ hahaha
入正題~ 蕃薯糖水真係好易做,同煲老火湯差唔幾,都係將d材料掉曬落去煲就攪掂(老火湯只多一個工序,將部份材料汆水),而煲蕃薯糖水就更簡單,水滾後,放去皮切件嘅蕃薯,加舊拍扁咗嘅薑(薑係蕃薯糖水嘅靈魂,加咗會香d架,怕辣就落細舊d,又或者煲到半路,等薑出味就掉咗舊薑啦~ )
水份唔駛落過多,如下圖浸過曬d蕃薯再多dd就ok了~ 
加入材料待水再滾後,加蓋大火煮約10分鐘(要睇火,小心滾瀉),然後轉細火煮約10分鐘,最後轉中火,加入片糖,待片糖完全溶解煲多2分鐘就吃得了~ 

咁易煲嘅蕃薯糖水,今晚大家都煲番煲來潤潤啦啦啦啦啦啦~ 睇吓製成品,顏色幾通透,呢款蕃薯真係冇乜粗纖維架,哈~煲完蕃薯糖水,下次煲雪耳木瓜糖水先
《蕃薯糖水》簡單食譜
材料:
韓國蕃薯(我用咗三條蕃薯)(去皮切件)、薑1片(拍扁)、片糖1
做法:
將水煮滾後,下蕃薯及薑,加蓋大火煲10分鐘後轉細火再煲10分鐘,轉中火,下片糖,待片糖完全溶解後再煮2分鐘即成.


(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》

我的微博,請多多關照(注) Haha~

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...