2015年1月30日 星期五

賀年食譜之~《免油炸角仔》(附食譜)

賀年食譜之~《免油炸角仔》(附食譜) 
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2015/01/ToshibaCNY.html
農曆新年將至,開始製作賀年食品了~ 以往製作角仔係用油炸方法,而油炸較為油膩,今次改用免油炸方法,用水波爐焗角仔喔~^0^~
首先將饀料內嘅花生用水波爐焗至金黃香脆,水波爐爐溫平均,花生受熱均勻,很容易將花生烤得香脆~


然後將花生打碎,混合椰蓉及砂糖,備用。
麵皮材料內的無鹽牛油,以微波喜好溫度35度加熱,超級喜歡這個加熱功能,溶牛油快捷又方便,一分鐘左右就攪掂了~ 可以自選加熱溫度,咁就唔怕牛油過熱而濺出~ Good !


將麵皮材料混合,搓好鬆弛片刻,用麵糰擀平,以模具切出麵皮


包裹饀料,扭出辮子狀花邊。
角仔掃上少許蛋液,放入已預熱170的水波爐內,以convection 170度烤焗20分鐘。


成品是金黃香脆的~
《免油炸角仔食譜》
麵皮材料:
高筋麵粉150
1
無鹽牛油50
水份25
饀料:
自家製花生碎60
椰蓉20
砂糖20
做法:
1)花生加入半茶匙油拌勻,放入已預熱達160度的水波爐內,以convection烤焗28分鐘,放涼去皮,打碎後混合椰蓉及砂糖備用。
2)混合麵糰材料,搓揉至光滑,鬆弛10分鐘後,將麵糰擀平,以6cm直徑模具切出圓形,包裹饀料,扭成花邊狀,平均掃上少許蛋液,放入已預熱達170度的水波爐內,以convection 170度烤20分鐘即成。 

歡迎加入東芝水波爐分享區『東芝水波谷群組』 → https://www.facebook.com/groups/426506597487890/ 

(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》

我的微博,請多多關照(注) Haha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...