2016年3月30日 星期三

金磚?? 自家製手搓麵包之~ 【湯種頂角白吐司】(附食譜)

金磚?? 自家製手搓麵包之~ 【湯種頂角白吐司】(附食譜)
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2016/03/Bread.html
Hee hee hee~ 懶過條蛇嘅師奶捨得郁了~ 因為大小姐Kelly唔舒服,食西藥前要食少少嘢,佢想食白麵包,所以廿四孝媽咪呢幾日都整愛心磚頭囉~
復活假期本來安排咗好多節目,但Kelly唔舒服,所以取消所有活動,留响屋企照顧佢,家陣我都周身骨痛,希望頂得住啦~ 
(P.S.:近日傷風咳菌都幾勁,大家都要注意身體呀~)
以往製作吐司,大多數用直接法,不過想成品保濕度更高及更鬆軟,就要出動呢盒嘢→「湯種」
hahah~講到懶勁咁,其實咪麵粉加水煮成嘅物體吧~ 呵呵呵~
講求速度嘅師奶,今云用快速方法攪掂呢個湯種,唔用明火煮,用微波爐"叮"佢,兩分鐘就攪掂了~  我會一次過製作兩次份量,用剩放入密實盒,置於雪柜普通格儲存,保質期大約45天~
《湯種白吐司食譜》
「湯種材料」: (一次份量)
高筋麵粉 14克 
水份 70
做法: 
麵粉加入水份混合,放入鍋中以中火加熱,加熱途中須不停攪拌,直至麵粉水變得濃稠及形成糊狀,熄火,放涼後可以使用。(明白大家未必用微波爐,所以都係介紹番傳統明火煮法喔~^-^~)
「麵糰材料」: 
高筋麵粉 236
原糖(沒有漂白的庶糖) 28
1
蛋液 18
水份 75
湯種(一整份)
即用酵母 3
無鹽牛油 16
做法:
1)先將所有材料(牛油除外)混合搓勻,然後加入牛油再搓~ 
哈哈哈~我是老頑童,無無聊聊連麵糰都唔放過,這是..少了兩條頭髮的Q太郎~
哈~加完牛油再搓,最後變回一個光滑麵糰~
2)置於已塗油的不鏽鋼器皿內,發酵至兩倍大,夏天室溫發酵約1小時,冬天須較長時間~
(For東芝水波谷谷友: 選35度蒸氣發酵45分鐘)
3)第一次發酵完成後,排氣滾圓,鬆弛15分鐘,造型後置於模具中第二次發酵,待麵糰發酵至八成滿時,蓋上模蓋,再發酵10分鐘,最後置於已預熱達180度的焗爐內,烤焗28分鐘即成。
(For東芝水波谷谷友: 第二次發酵選35度蒸氣發酵1小時,然後烤焗則選(須預熱)Convection 180度烤28分鐘)
金磚出爐了~\(^0^)/~ 超愛頂角吐司喔~
Kelly唔舒服令我有點鬱悶,能夠烤出頂角吐司,算是苦悶中的一點甜吧~
吐司底部也是頂角的~ 
指定動作→「組織圖」~ 軟到企唔穩,打摺了~ 哈哈~
(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...