2016年5月24日 星期二

「金黃香脆」~《煎蠔餅》(附食譜)

「金黃香脆」~《煎蠔餅》(附食譜) 
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2016/05/Tefal.html

http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2016/05/Tefal.html
好鍾意食金黃香脆嘅《煎蠔餅》,其實煎蠔餅唔係想像中咁困難,不過要煎得金黃香脆及色澤平均,最重要係油唔可以過熱,有可靠嘅廚具幫手,教你如何掌握油溫,就可以事半功倍喇~ 我係用法國Tefal最新推出的「專業系列」28cm易潔塗層炒鍋,鈦至尊易潔塗層三倍更耐用,中間的火紅點係智能溫度感應,當廚具加熱達180度,火紅點會變為全紅色,提示最佳烹調溫度,令食物色澤更容易掌握~
 好鍾意呢隻鑊剷嘅設計,中間配件可將鑊剷固定在鑊邊~
《煎蠔餅》食譜
材料:
蠔仔1
蔥適量
芫荽適量
生粉2湯匙(清洗蠔仔用)
粉漿材料:
雞蛋 3
蕃薯粉 90克 (街巿雜貨舖有售)
生粉 10
水份 180毫升
調味料:
1茶匙
胡椒粉 1茶匙
做法:
1)蠔仔加入兩湯匙生粉拌勻,再以清水沖洗,須每一隻細心清洗,去掉蠔肉黏著的蠔殼碎,備用。
2)燒熱一鍋水,下蠔肉汆水30秒,盛起,放涼備用。

3)蕃薯粉加入調味料及水份拌勻,然後倒入已打發的蛋液內,再加入蔥花及芫荽徹底拌勻。
4)最後加入蠔仔輕力拌勻。
5)下油,燒熱鑊,將溫度加熱達180度時,火紅點會轉為全紅色,即代表已達最佳烹調溫度~

 6)平均加入蠔仔粉漿~
7)定型後,反轉蠔餅再煎另一面,蠔餅脹卜卜,以及色澤金黃的喔~
Tefal 28cm炒鍋要嚟煎蠔餅非常好用,以前用煎pan反蠔餅冇家陣咁容易,28cm炒鍋底部夠平,鍋邊夠濶,好容易反到靚靚嘅蠔餅呢~
haha~我拍咗反蠔餅短片,其實蠔餅好易反的,新手試多幾次都做到啊~\(^0^)/~
(P.S.:我的右手有傷患,所以要雙手反蠔餅,其實隻鑊不太重的,夠力可以單手反蠔餅的~ 而煎蠔餅是用中猛火的,因拍攝關係,將火力調細了,若大家製作煎蠔餅時,緊記將火力調大喔~)
 
Tefal「專業系列」28cm易潔塗層炒鍋仲好容易清洗,輕輕用水沖吓就已經乾淨曬~
以下是金黃香脆的《煎蠔餅》成品~


(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...