2016年5月2日 星期一

彈力十足的~「減卡版」《芝士沙律包》附食譜


彈力十足的~「減卡版」《芝士沙律包》附食譜 
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2016/05/blog-post.html

http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2016/05/blog-post.html
hee hee hee~ 差不多兩星期冇寫Blog了~ 近來忙D乜? 除咗工作,主要係屋企多咗位新成員(小兔子Coffee),成日顧住同佢玩,今日明明諗住快手快腳寫呢個食譜,結果又拖到半夜三更先寫好啊~ ^e^
以往製作麵包,我會用無鹽牛油,不過今次製作《芝士沙律包》,有感卡路里已不少,所以將無鹽牛油以粟米油取替,吃包包時減少邪惡感啊~ hahaha
圖中黃色的是原糖(即未經漂白的蔗糖),粉紅色的是喜瑪拉雅山岩鹽,黃色的是雞蛋,白色的是高筋麵粉,剩下淺米色的是即用酵母~
先將所有材料加入水份混合搓勻,然後加入粟米油搓至光滑,置於已掃油的不鏽鋼盆中,表面蓋上保鮮紙發酵約1小時
第一次發酵完成後取出,排氣,分割,鬆弛15分鐘~

按壓排氣,然後造型,置於麵包紙模上,表面蓋上保鮮紙,最後發酵約1小時,發酵完成後,表面掃上蛋液,平均加入沙律醬及芝士碎~
放入已預熱達170度的焗爐內,以對流風烤焗14分鐘即成。
我用東芝水波爐發酵及烤焗麵包的,以水波爐發酵麵包,不用包裹保鮮紙的,第一次及第二次發酵,選35度蒸氣發酵45分鐘即可。
烤焗則選convection(已預熱)170度焗14分鐘,水波爐烤焗功能很好,麵包色澤很平均的~ 
當然少不了指定動作→組織圖,鬆軟及彈力十足的~
常言道,有圖有真相,但有圖亦未必是事實之全部,所以今次加插有聲有畫面~ (哈哈哈~其實係新裝咗剪片軟件,手痕痕求其搵D片嚟測試,而家攪掂咗,可以剪輯N世前講過的3分鐘浸發冬菇方法了~ 嘿嘿嘿~) 
收看以下短片,記得要開聲音睇呀)))))))) ^0^
(P.S.:因應個人口味,麵包彈未必代表一定好食,但唔彈呢....就真係....留番你食了~ Wakakakaaaaaa~)
 
「減卡版」《芝士沙律包》食譜 
材料:
高筋麵粉 270克 (我用759的韓國高筋麵粉)
2
原糖(未經漂白蔗糖) 35
即用酵母 3
全蛋液 25
水份 140
萬歲粟米油 8

裝飾材料:
蛋液適量
沙律醬/蛋黃醬適量
芝士碎適量 
做法:
請參考上文及圖片
【溫馨提示】
1)不同牌子的焗爐,爐溫各異,或有需要自行調較爐溫及時間喔~ 
2)不同品牌的麵粉受水程度各異,或有需要稍作增減~

(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...