2016年5月29日 星期日

清熱明目、袪濕消滯【夏枯草涼茶】(附簡單食譜)

清熱明目、袪濕消滯【夏枯草涼茶】(附簡單食譜)
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2016/05/blog-post_29.html
Hee hee~ 如果冇放枝夏枯草做裝飾,真係好難估到呢杯係乜東東來呢~
我們這一家近排食得煎炸嘢多,《煎蠔餅》好好食,所以loop咗幾次,結果。。我家大老爺生痱滋喔,要煲涼茶清清熱氣同消吓滯,【夏枯草】係快靚正之選~
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2016/05/blog-post_29.html
涼茶【夏枯草】材料唔係淨係得夏枯草,仲有火炭母、布渣葉、白菊花同黃豆的,而甜味係來自蔗糖,我用「增城蔗糖」,呢款蔗糖味道相比其他較清甜的~ 
Hee hee~有冇留意(附簡單食譜) ,究竟有幾簡單? 咪即是去藥材舖叫佢執$15夏枯草、火炭母、布渣葉、白菊花,藥材舖哥哥仔識得安排份量的,跟住自己另外加兩湯匙黃豆,將所有材料洗淨,然後凍水加入所有材料(2.5公升水),浸半小時先開火煲,先用猛火煲滾後,轉慢火煲30分鐘,最後加入兩片半增城蔗糖,煲溶就攪掂了~ 
【溫馨提示】:
不同爐具火力各異,若火力較強會令水份揮發過多,蔗糖須視乎個人口味及水份揮發情況而有所增減。
以下人仕不適合飲涼茶的,於網上搜尋到相關資料:-
「體虛和患有慢性腸胃炎及關節炎人士、風寒感冒患者、正值經期的女性、孕婦、新產婦、老人家及三歲以下的小童,都不宜飲用涼茶。」
『飲涼茶小貼士』
1)偏熱人士每星期可飲23次為限;一般體質人士每星期可飲12次;虛寒或虛熱(經常手心出汗、晚上出盜汗,間歇性身體有潮紅發熱現象)人士不適宜飲用。 
2)每次飲用以1碗(普通飯碗)為限。 
3)盡量於早上或午間飲用。 
4)飯後一小時飲,不傷脾胃。
5)吃完寒涼食物,如:西瓜、綠豆沙、雪糕或蟹等不宜飲用,免寒上加寒。  
6)涼茶宜溫服,忌冰凍飲用。

(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...