2016年5月24日 星期二

母親大人的新寵兒~Bosch無線吸塵機 Readyy'y~

母親大人的新寵兒~Bosch無線吸塵機 Readyy'y~ 
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2016/05/bosch-readyyy.html
幾個月前,母親大人已經吽吽聲,話佢用緊嗰部無線吸塵機電池儲電能力越來越弱了,吸得大半個廳就開始跌watt了,哈哈~唔好誤會佢個廳好大,只係一個小蝸居來喔~ 正當頭痕緊整部什麼機比佢歎時,Bosch最新推出的無線二合一無線吸塵機Readyy'y就出現了~^
Bosch Readyy'y(BBH22451)操作非常容易,善忘如我的母親大人,都記得點樣操作,因為實在太易用,按掣即用得,吸力好強勁,母親大人好滿意啊~\(^0^)/~ 佢仲可以選擇「直立式」或「手提式」操作,哈哈~我的好妹妹仲拆咗佢出嚟做汽車吸塵機呢~
清潔亦非常容易,按掣拆件即可倒走塵垢~ 
充電更簡單,十足十手提電話,行到邊充到邊,可換式充電鎳氫電池,充滿電後最長使用時間可達50分鐘~ 而充電時會有藍燈,充滿電會轉紅燈,電量一目了然~ 
Readyy'y佔用空間很少,可直立式存放,將佢泊埋個小角落就可以了,無線吸塵機好處係,隨時隨地攞起手就用得,真係非常方便啊~

有關Bosch 無線吸塵機Readyy'y,「親子頭條」亦有相關介紹→ Bosch Readyy'y詳細資料

(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...