2016年6月17日 星期五

三分鐘浸發冬菇方法 (附短片示範)

三分鐘浸發冬菇方法 (附短片示範) 
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2016/06/blog-post_17.html
Hahaha~once upon a time,there was a snail,她的名字叫「蝸牛師奶」~ 哈哈哈~話說家陣已夏天了,但短片內嗰位仁兄,係著住件厚冷衫嘅呢~ Wakakakaaaaaa~ 可想而知,條片拍咗幾個月,家陣先龜速剪好呀~ hee hee~ 冇計啦,最近先摸熟呢個新嘅剪片軟件,靠自己盲sir sir咁剪片,剪到出來已all呢吉帝了~ 
其實......我係一個老頑童,遇到有新鮮感嘅事物,就會好專注+投入「一段時間,例如打機,之前玩好多個,而家只剩下Candy Crush Soda^0^~
於開Blog初期,覺得拍片好好玩,所以都拍咗不少Cooking tips,之後熱情減退,越來越少拍片,但最近又覺得拍片剪片幾好玩噃,嚟緊我會乜都拍一餐,希望我嘅剪片速度可以同拍片速度同步啦~ 呵呵呵~
講咗咁耐,說好的【三分鐘浸發冬菇方法】出場了~



(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...