2016年6月4日 星期六

無添加【蘋果甘筍汁】 ~ 不須切件,可以成個蘋果放入機磨的Kenwood JMP800 (附慢磨機操作短片)

無添加【蘋果甘筍汁】 ~ 不須切件,可以成個蘋果放入機磨的Kenwood JMP800 (附慢磨機操作短片)
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2016/06/kenwood-jmp800.html
因工作關係,認識多位不同品牌的家庭電器公關,所以屋企可以說是一個小家電集中地,蝸牛師奶的起心肝,將佢哋逐一開箱,試試佢哋嘅性能及功用,今日出場嘅係Kenwood最新推出的JMP800慢磨機~!
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2016/06/kenwood-jmp800.html
曾經用過另一品牌的慢磨機,裝嵌方法亦大同小異,假若未用過慢磨機的話,都要摸索一陣先可以裝好部機喔~ 慢磨機底部的膠塞,一定要塞好才能操作的,而安裝過程亦算簡單,以下是安裝過程圖解~







相比我用開嘅慢磨機,Kenwood最吸引之處,係可以成個小蘋果放入去,不須切開,而甘筍唔係過大嘅,都可以成件放落去呢,因為佢個摩打好夠力,初時成個小蘋果掉落去時,我都好緊張,好驚整壞部機,原來佢真係好夠力,噼嚦啪嘞咁就成個小蘋果磨成渣了~ 
Kenwood慢磨機有幾夠力? 以下係慢磨果汁實拍短片~ 
 
甘筍渣也不會浪費的,部份給小兔子Coffee做小食,部份用來做自家製麵包配料喔~\(^0^)/~
(P.S.:因小兔子不能吃蘋果核的關係,我先磨甘筍,盛起甘筍渣後才磨蘋果的喔,而實拍短片內的蔬果甘筍渣沒有盛起,因混合了蘋果核,所以浪費了~)
【用後感】
「優點」水果蔬菜唔需要事先切得好細,大大件都可以放落部機度,摩打非常夠力,適合講求速度嘅朋友。
「缺點」: 一般慢磨機也會有泡泡,不過消泡速度會較快的,而這部機因非常夠力的關係,果汁表面會出現較多泡泡,消泡速度較慢的喔~ 
P.S.: 這部機與一般慢磨機一樣,果汁內會有極輕微果肉的~ 
Facebook Kenwood Kitchen群組找到相關資料:-
『全新Kenwood JMP800 慢磨果汁機,建議零售價:$2,488,各大百貨公司以及電器店有售。』

(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...