2016年11月29日 星期二

養潤健脾~《花生眉豆木瓜雞腳湯》(附食譜)

養潤健脾~《花生眉豆木瓜雞腳湯》(附食譜) 
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2016/11/blog-post.html
响超巿見到D泰國木瓜幾靚仔,所以買咗幾個要嚟燉糖水同煲湯,好鍾意吃木瓜,哈哈哈~唔係因為食得多會好身材(雖然..我知以我條件係極需要吃大量木瓜),而係每次食完木瓜,去洗手間都會好暢順,清倉後肚腩都會扁咗,真係巧開心架~\(^0^)/~
最鍾意材料簡單而味道又好得嘅湯水,《花生眉豆木瓜雞腳湯》係其中一個,深得家人們喜愛嘅湯水,健脾開胃,不寒不燥,適合不同體質人仕,但【懷孕婦女】不適合,因為木瓜會令子宮收縮,產後婦女才適合食用,這點要留意喔~

《花生眉豆木瓜雞腳湯》食譜
材料:
泰國木瓜仔 1個 (去皮去核) (Sorry~冇磅到重量,應該700克左右)
花生 60
眉豆 60
雞腳 12隻(於冰鮮雞檔購買較佳,因沒有雪藏味道)
西施骨 600
雪耳花 半個 (包裝袋寫雪耳花,其實係圓碌碌嘅雪耳)
蜜棗 2
去核紅棗 2
水份 3公升
做法:
1)雞腳、西施骨汆水,備用。
2)雪耳浸軟,備用。
3)木瓜去皮、去核,切件備用。 
4)水沸後加入所有材料,大火煲半小時,轉中火煲2小時,最後以大火煲半小時,食用時加入少許鹽調味即成。
(若以Fissler高速煲烹調,水份須減至2.5公升,水滾後加入所有材料,以2度加壓30分鐘,減壓後開蓋以大火煲15分鐘即成) 
【小貼士】 
若想有清倉暢順效果,不要只喝湯,要吃埋D木瓜先得架~^

(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...