2017年1月4日 星期三

抗老退紋真係唔駛貴喔~ 日本藥妝店大熱《50惠OIL-in養潤系列》 直送香港

抗老退紋真係唔駛貴喔~ 
日本藥妝店大熱《50OIL-in養潤系列》直送香港 
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2017/01/50oil-in.html

http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2017/01/50oil-in.html
哈~! 不經不覺,我的兩個寶女兒,已長得比我高,即是..我已經有番咁上吓年紀了~ 雖然有好多朋友依然好厚度,話我哋睇落好似三姊妹,但我心中有數,面上越來越多嘅皺紋+細紋,真係過唔到自己嗰關呢~ 
每晚洗完面都會99搽保濕同潤膚霜,因為稍為遲少少搽潤膚霜,塊面就會乾到不得了,我已用過多款不同品牌嘅貴價保濕去皺產品,暫時未遇到十分滿意的一款,近日公關朋友給我,日本熱賣嘅50OIL-in養潤系列,簡介內提及OIL-in 精華油養潤配方,原來年過30之後,皮膚既皮脂分泌會越黎越少,油份不足會經常感到乾燥! 就好似煮餸醃肉時,加入少許生油,肉質會變得更軟滑同調味料會更快吸收入肉裡面,令肉質變得更嫩滑一樣喔~^ 
今次試用嘅系列含有 5 種美容精華油 (橄欖果油、山茶花籽油、角鯊烷油、牛油果油、玫瑰果油),主力以油制乾,再配合50種養潤成分,滋潤同時修復,令肌膚平滑柔潤,重拾回彈緊緻,徹底解決肌膚乾燥問題,撫平皺紋。仲可以妝前使用,妝容顯著更持久貼服,無咁易出現浮粉、脫妝、乾紋等尷尬情況。

50OIL-in養潤緊緻乳液 (HK$139/200ml) 
以油制乾,乾紋消失! 
唔知大家有冇感覺到皮膚比年輕時無咁油,肌膚容易變得乾燥同少咗光澤,特別係秋冬乾燥季節。呢款乳液就加咗5 種美容精華油,再配合 50 種珍貴養潤成分,包括超級透明質酸、3 種膠原蛋白等,勁保濕之餘,又可以補充油分,搽完真係keep住成日都好水潤,細紋即時變得無咁明顯,感覺firm咗又有番D彈性! 
下圖是塗抹前後照片,搽完細紋消失了~ 
皮膚好快吸收曬,滋潤得嚟又唔會濕笠笠,表面有一層薄薄的油份,最開心係細紋立刻消失曬喔~ 效果真係比得上我用開嘅專櫃品牌~




50OIL-in養潤精華露 (HK$159/50g) 
重點眼唇滋潤,彈性飽滿返哂嚟! 
雙眼及唇部四周的皮脂分泌比面部其它位置更少,乾燥情況特別嚴重,絶對係乾紋同鬆弛嘅重災區。紅潤啫喱狀的精華露同樣混入 5種美容精華油,再配合 50 種珍貴養潤成分,包括超級透明質酸、3 種膠原蛋白等,集中為缺乏皮脂的眼唇周邊肌膚補充油分,注入彈力,只要keep住日日用,皮膚好快就會緊緻同飽滿番!

養潤精華露於抹初時,感覺非常濕潤的,繼續輕力按摩,有助皮膚吸收精華,慢慢會變得乾爽,跟住皮膚明顯有收緊嘅感覺,然後變得水潤緊緻的~
50OIL-in養潤緊緻精華面膜 (HK$89/30片)
1日唔駛$3就可享極潤facial!
一包 30 片含濃厚精華嘅面膜,真係超抵,日日敷都唔會肉痛,每片都用上5 種美容精華油同 50 種珍貴養潤成分,每晚一片都唔駛$3,就可以為肌膚補充油分及注入濃郁養潤保濕成分,密集式地進行抗老保濕facial!
初時都擔心密集式敷Mask,皮膚會否受不了? 其實只要唔敷太耐就可以了,唔好敷到塊Mask乾爭爭先撕掉,敷大約10分鐘之內,我係濕疹敏感性皮膚,經過密集式保濕都冇敏感情況出現,覺得佢真係Work呢! 不過攞Mask時就要留意,可以的話,用美容鉗從包裝取出面膜較方便,因為佢哋係30片疊埋一齊呢~haha
用咗三個禮拜,感覺好好,皮膚乾紋少咗,上妝時妝容更貼面,冇諗過價錢咁抵用嘅護膚品會有咁好嘅效果,果然係日本熱賣產品,性價比高喔~^
 
(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...