2017年4月1日 星期六

「家常煮意」~【茴香骨】(附食譜)

「家常煮意」~【茴香骨】(附食譜)
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2017/04/blog-post.html
Hee hee~ 平時煮嚟煮去都係嗰幾味,所以少咗寫家常小菜食譜~
一字骨腩以往都係求鬼其用蒜頭豆豉嚟蒸,但食多了終於都曉厭,哈哈哈~小宇宙被悶醒,咪攪攪新意思,創作咗呢味【茴香骨】出來囉~^
呢款香草Cumin嘅中文名都有好多個解說,分別係小茴香、阿拉伯茴香、安息茴香等等,但廣為人所熟悉的名稱就係「孜然」,因為譚仔米線將《孜然雞翼》成為一道出名嘅料理,所以一講"孜然"大家就會知係乜東東喔~
【茴香骨】好惹味架,先將一字骨腩醃好,煎至表面金黃(如上圖)然後加入炒香嘅洋蔥同調味料炆煮,咁就得架喇,係咪好簡單呢~?
我用高速煲炆煮,所以一字骨腩更快炆好,加壓15分鐘後減壓就食得,認真快靚正~\(^0^)/~ D汁要嚟撈飯好鬼香呢~
高速煲好處係必定炆得腍同慳時間,不過完成後嘅汁量就相比用一般鍋具炆煮為多,所以調味料同水份嘅份量,以及加壓時間要調控得宜,先有理想嘅效果喔~^以下食譜是以一般鍋具炆煮方法~
【茴香骨食譜】
材料: 
一字骨腩 1
洋蒽 1個(切粗條)
2
蒜頭2粒(切片)
醃料:
生抽2茶匙
薑汁半茶匙
紹酒1茶匙
生粉1茶匙
調味料:
Cumin 2茶匙
李派林喼汁 2湯匙
生抽3茶匙
老抽1茶匙
2茶匙
水份適量(須蓋過所有材料)
做法:
1)一字骨腩拌入醃料,燒熱鑊下油,將一字骨腩煎至表面金黃,盛起,備用。
2)燒熱鑊下油,爆香薑片及蒜片,下洋蔥炒香後加入一字骨同炒,加入調味料,加蓋炆煮至一字骨轉腍及收汁,埋少許生粉水芡即成。
【小貼士】
1)炆煮途中若水份減少但肉未轉腍,可加入大滾水繼續炆煮。
2)炆煮完成後,若汁料過多,可埋少許生粉水芡汁。
(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...