2017年8月27日 星期日

「健康便當」~【泡菜紅米蛋卷】、【孜然肉碎紫菜糙米卷】、【青瓜三文糙米卷】

「健康便當」~【泡菜紅米蛋卷】、【孜然肉碎紫菜糙米卷】、【青瓜三文糙米卷】

第一次用金鳳「初發芽香糙米」同「有機紅香米」製作壽司,估唔到效果會咁好呀,初時擔心佢唔黏,原來黏合得好好,而初發芽香糙米同有機紅香米含有更豐富營養,多食有益喔~
兩款米都唔駛預先浸,就咁好似平時煮飯咁煮就得,只係水量略為增加,包裝盒介紹用水量係1份米2份水,不過我就按個人喜好,改咗1份米1.5份水,成品夠軟身同要嚟做壽司黏合度剛好,我做咗三款壽司【泡菜紅米蛋卷】、【孜然肉碎紫菜糙米卷】、【青瓜三文糙米卷】,材料有蔬菜、肉類、蛋類、配上營養豐富嘅糙米同紅米,飲食更均衡喔~^
 

壽司做法:
1)孜然肉碎紫菜糙米卷
做法: 豬肉碎以孜然粉及調味料(生抽、生粉)醃好,炒熟,備用。糙米鋪上肉碎,卷起,表面卷上紫菜即成。 
2)泡菜紅米蛋卷
做法:雞蛋打勻,煎成薄蛋皮,備用。紅米鋪上泡菜、卷起,表面卷上紫菜,然後卷上蛋皮即成。 
3)青瓜三文糙米卷
做法:青瓜刨成薄片,三文魚肉蒸熟,加入少許鹽拌勻,備用。糙米鋪上三文魚肉碎,卷起,表面卷上紫菜,然後卷上青瓜片即成。

(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...