2017年10月6日 星期五

三千煩惱絲~【修護防脫髮療程】

三千煩惱絲~【防脫髮療程】 
https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2017/10/blog-post_6.html
大女兒Kelly以前頭髮好濃密,但近年發覺佢甩頭髮問題越來越明顯,呢頭掃完地,嗰頭又一地都係頭髮,初時以為長頭髮我同細囡Ruby都有份,後尾Kelly出外比賽離港十日,發現屋企地下少咗好多頭髮,先留意到Kelly有脫髮問題,我呢個呀媽真係唔夠細心呀>.<"
成日以為年紀大先會有脫髮問題,冇諗過咁後生都會有架嘛@.@"
我有買到坊間嘅防掉髮產品比佢用,不過效果唔係咁明顯,苦無對策之際,收到Rene Furterer邀請我去做「修護防脫髮療程」,哈~! 我諗佢以為我有番咁上下年紀,大概會出現脫髮問題啊~^^"

我想了解多D修護防脫髮療程啱唔啱Kelly,所以帶 埋Kelly上去Rene Furterer 位於銅鑼灣嘅1st AVE Hair Treatment Centre做頭皮測試及頭髮護理,當然我亦想知道自己嘅頭皮狀況,因為覺得頭髮分界地方好似少咗頭髮,條界越嚟越明顯,想知道係咪脫髮問題啊~
填完頭髮狀態資料後開始做頭皮分析,哎吔~好醜怪喔,咁多皮屑嘅,明明洗頭洗得好乾淨架,點解髮根仲有咁多皮屑嘅!? 
Rene Furterer頭髮專業顧問講解,一般洗髮係唔容易洗走頭皮屑,即是好似面部磨砂磨走死皮一樣,就咁洗面係洗唔走D死皮,要用去死皮產品先可以有效清走頭皮屑,如果頭皮屑過多,以及頭皮油脂分秘多,會阻塞毛囊,阻礙頭髮生長而令頭髮變幼,最壞嘅情況係毛囊全塞,咁就出唔到頭髮啊=.="
頭髮專業顧問介紹Rene Furterer的所有產品都以天然優質的植物提煉而成。革新推出TRIPHASIC再生防脫髮精華 VHT ATP增強版,蘊含全新專利配方ATP三磷酸腺苷,配合各種植物萃取精華和維他命成分,有效滲透至髮根,為頭髮提供充足養分,並加速血液循環,刺激頭髮生長,穩固髮根,令頭髮健康成長,同時有效治療脫髮問題。專業顧問開始幫我做頭髮療程,首先用COMPLEXE5皇牌活髮精華油按摩頭部為頭皮進行深層清潔,蘊含薰衣草及柑橘精油~ 
功效: 
-具深層清潔功效,有效滲透至髮根 
-加速血液循環,刺激頭髮生長及穩固髮根 
-使髮根吸收充足養分,令頭髮健康生長 加強其後護髮產品的功效達 10
因我有頭皮屑問題,所以另加磨砂護理~
15分鐘過後,以FORTICEA防脫髮洗髮水及CARTHAME滋潤修護乳洗髮後,最後步驟係防脫髮護理,使用免沖水Triphasic VHT ATP intensif (再生防脫髮精華VHT ATP加強版)分段塗於頭皮待吸收即可
成份:巴西人參、ATP 三磷酸腺苷、薰衣草精油、柑橘精油、 水解茄蘆瓜精華、甲基柑橘多酚、甘草、多種維他命(E、PP、B6
功效: 能解決因血管作用、荷爾蒙作用及組織作用形成的 3 種漸進式或遺傳性脫髮問題 有效延長頭髮生長週期,鞏固髮根,延緩毛囊退化 三效能 ATP註冊專利配方,特別適合長期脫髮人士使用。
療程後再做頭皮分析,左面圖是我的頭皮狀況,頭皮清爽咗好多呀~!
敖嘉年剛巧也在做療程,來一個合照先~^e^~

Kelly同我都有用產品,所以用得好快喔,好在購買地點都方便,全線SaSa及指定萬寧有售~
Kelly 好鍾意呢套產品,因為佢甩少咗頭髮,同埋額前開始生番Baby hair,多謝rene furterer PR,唔係你我都仲盲模模,而家Kelly掉髮問題改善咗,我安心多了。
【讀者優惠】半價試做~!
銅鑼灣1st AVE Hair Treatment Centre修護防脫髮療程及頭皮測試,一次係$980,而家話係何師奶介紹可以用半價$490試做一次(名額10個,額滿即止) 有興趣可以send Email查詢: info@renefurtererhk.com 
(P.S.:放心,佢哋唔會hard sell product開設Treatment centre係方便有需要人士去做頭皮測試及體驗產品,有專業頭皮顧問介紹有關頭皮護理及修護防脫髮問題,產品响全線Sasa同指定萬寧及銅鑼灣1st AVE Hair Treatment Centre有售)
**Rene Furterer再生防脫髮精華 VHT ATP 增強版連續12年法國藥房防脫髮精華銷量No.1 **
(*IMS Health – Pharmatrend – 至 20147 月止調查數據,防脫髮精華安瓶於法國銷售數量及價值。)

(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...