2018年6月27日 星期三

【Pancake神器】1分鐘做好Pancake(附食譜)

Pancake神器】1分鐘做好Pancake(附食譜) 

https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2018/06/blog-post.html
Oh~原來兩個月冇寫Blog*0* "
Hee Hee~寫咗十一年網誌,蝸牛師奶隨著年齡增長,寫網誌嘅速度亦相應增長了喔^^" 好多謝多年來訪嘅網友,雖然有好多網友係悄悄來訪,沒留下一言半語,不過我已當大家係老友了(厚顏的說),忽然有感,有好多心底話想講,但標題係「1分鐘Pancake」,為免大家睇到反枱,都係快快入正題,Hahaha~登櫈~【Pancake神器來了】!

呢部機响「淘寶」淘番來的, 都買咗一段時間,就係見到Blogger 朋友用呢部機整Pancake,先記得自己都有部,咁咪貪高興,人整我又整囉~呵呵呵~
如果大家冇呢款Pancake機,用易潔鑊煎都得,差別只係製成品冇咁薄吧~^ 响甜品店食一個雪糕Pancake要幾十蚊,自家製Pancake幾蚊攪掂(當然未計雪糕啦XDD),可以按個人喜好加入水果/雪糕,Pancake真係最快靚正嘅甜品,撈好個麵糊,三兩吓手勢就有得食,正~!
「Pancake神器,1分鐘自家製Pancake」去片~
 
(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~

沒有留言:

張貼留言

為免收到宣傳廣告及搗亂留言,所有回應需經核准過濾後,才會發佈。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...