2013年5月3日 星期五

獲【Compass Visa】邀請介紹麵包機 +《麵包機鬆軟白吐司》(附食譜)~^0^~


獲【Compass Visa】邀請介紹麵包機 +《麵包機鬆軟白吐司》(附食譜)~^0^~

上個禮拜五,於頭條日報、AM730、都市日報,都會見到上圖嘅全版報章廣告,係介紹 youtube紅人hayhay同我即將以麵包機進行大比拼,嚟緊繼續會有報章廣告,介紹我哋呢個大對決,而為咗呢個大對決,我已積極備戰,因為..我已轉咗全人手搓麵包,所以好耐冇用麵包機了~ hahaha~
全人手搓麵包,好處係..假若懂得搓揉濕黏麵糰,成品會好鬆軟,可以自行決定製成品嘅造型,而唔好處係..三個小時內唔可以行開,因為一到特定時間就要做幾個步驟,包括排氣、分割、滾圓、造型,然後再等第二次發酵,發酵完成後再放入焗爐烤焗,製作吐司步驟亦相同~
其實..當我懂得手搓麵包後,已經冇諗住玩麵包機了,雖然我覺得手搓麵包過程都幾繁鎖,但習慣咗同埋對坊間麵包機冇信心,所以冇諗住用機呢~ 嘿嘿嘿~
點知..人算不如天算,公關好友盛意拳拳咁送咗部機比我,收咗部機後,上網一search,嘩~! 點解d口碑..咁精彩嘅 @.@"",跟住一睇跟機食譜,嘩~~~~~~仲精彩呀*0*",我寫過麵包書,知道假若用跟機食譜,真係..精彩到無倫啊 ~ 結果我改曬佢嘅食譜,跟住就出咗下圖嘅鬆軟白吐司了
(心中暗暗地..歡呼中~)~\(^0^)/~
一般白吐司,未必會加蛋同埋牛油,但我喜歡呢兩款食材,所以今次有加入少許蛋及牛油,假若有朋友仔想要冇蛋冇牛油配方,請在Facebook Page舉手(留言),我會另研製一個配方給你^3^
Compass Visa麵包機,其實都幾有趣,唔明佢嘅烤焗預設時間,要成65分鐘,平時我用焗爐烤焗白吐司,只須180度焗30分鐘,而呢部機烤焗時間咁耐,初時以為佢用低溫烤焗,試過先知唔係囉,就係因為佢嘅預設烤焗時間過長,所以會令成品出事啊~ 所以除咗將食譜更改外,連烤焗時間都縮短埋,結果..一號Basic功能本來全程須時三粒鐘,但家陣係2小時40分鐘就攪掂,時間縮短咗,成品鬆軟咗,咁先至Good架嘛~ 哈哈哈~!
嚟緊我會試佢其他mode,例如係Quick mode,睇吓成品會唔會更加正先~^0^~

我仲拍咗製成品短片同切割麵包方法,因為之前有網友查詢過,唔用切麵包輔助器之下,可以整齊切麵包方法,所以今日順手拍咗段短片分享啊~ (哈哈~短片內嘅麵包表面,比我用手指篤到佢變曬型啊~Wakakakaaaaaa~ )

《鬆軟白吐司食譜》
(Remarks:不同牌子麵粉受水程度各異,今次我選用價真棧嘅韓國麵粉,呢個牌子出咗幾種粉,大家唔好買錯呀,佢有寫明for "麵包"用至啱啊~ )


(Step one)先將以下材料放入不黏模內膽:
水份160
雞蛋20
2
30
(Step two)然後
將以下材料放入不黏模內膽:
高筋麵粉250
奶粉10克(可用三花脫脂奶粉or up to you la~)
即用酵母3克 (不是乾酵母,而是即用酵母,雖然佢哋外貌似到不得了,但使用方法及份量有別,即用酵母於烘焙店有售)
(Step three)
無鹽牛油15克於麵糰攪拌3分鐘後下(牛油須預先室溫放軟)

Design Factory 麵包機選用1號程序Basic,然後揀選colorLight,按掣後三分鐘下牛油,蓋上機蓋,然後於麵包機剩下20分鐘時間時,可自行按掣熄機,按stop三秒即可.《自家製鬆軟白吐司》即手到拿來啊~! Yes~!!

(Remarks: 每部麵包機功能上有異,可能我所提供的食譜只適合 Design Factory麵包機,因我知道有網友試過將 P仔食譜套用在 Design Factory上,但效果未如理想,所以今次我特意為 Design Factory撰寫適合此機使用的食譜,未知會否適合其他麵包機使用啊 ^^" )

http://i94.photobucket.com/albums/l109/kellyruby/GIF/line/Rose-052.gif

(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》

我的微博,請多多關照(注) Haha~http://i206.photobucket.com/albums/bb40/ForYahooBlog/GIF/yausiumi/20090321_0643bd1d76bb3bccba23c4C4pz.gif

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...