2019年10月5日 星期六

滴雞精、熬雞精邊隻好?【田原香 vs 老協珍】功效價格一次比較

滴雞精、熬雞精邊隻好?【田原香 vs 老協珍】功效價格一次比較 
之前我有分享過滴雞精做法同滴雞精好處,二小姐Ruby積極籌備明年DSE,睇見佢有時捱夜捱到好攰,身體好難補得返,我就買咗無咖啡因但又可以提神嘅田原香原味滴雞精比佢。啱啱朋友要團購,送左盒老協珍熬雞精比我。呢兩個滴雞精品牌都出名,今次就攞來比較下:一個係由養雞開始,專門做滴雞精嘅田原香;另一個係賣乾貨有80年歷史,但呢幾排先出左熬雞精嘅老協珍。究竟滴雞精同熬雞精有咩唔同?整理咗啲資料比大家,即刻參考吓點樣揀最啱自己嘅滴雞精!
https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2019/10/vs.html

2019年9月19日 星期四

新做法~更易成功~!【鹵溏心蛋】烹飪小貼士「雞蛋如何漂亮去殼」

新做法~更易成功~!【鹵溏心蛋】烹飪小貼士「雞蛋如何漂亮去殼」
https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2019/09/blog-post.html
噢~五個月冇寫Blog了~ 仲記得2007年响Yahoo寫第一篇Blog,當時真係寫得好開心,因為Yahoo好似一個大家庭咁,Blog友會互相到訪

2019年4月10日 星期三

必成功~!【芝麻雞蛋卷】及【原味雞蛋卷】(附食譜)

必成功~!【芝麻雞蛋卷】及【原味雞蛋卷】(附食譜) 
https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2019/04/blog-post.html

https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2019/04/blog-post.html
燈燈燈櫈~千呼萬喚始出來,【芝麻雞蛋卷】及【原味雞蛋卷】烹飪短片終於拍攝好及剪輯好了~ 灑花灑花~
上星期响Fans Page問完大家喜唔喜歡雞蛋卷,喜歡就拍短片分享,好開心大家好踴躍留言表態話喜歡,但上星期工作繁忙,抽唔到時間拍片,所以呢兩日有空檔就立即拍片,哈哈~為咗示範蛋卷有幾脆,拍片有示範壓碎蛋卷環節,但拍攝期間,我不停食螺絲,差D將所有蛋卷壓碎都未拍得成呢~Wakakakaaaaaa~
好~! 而家去片~ 【芝麻雞蛋卷】及【原味雞蛋卷】

2019年3月24日 星期日

《無蛋奶配方》輕鬆揉出麵糰薄膜~!! 水合法(水解法)【原味頂角白吐司】(附食譜)

《無蛋奶配方》輕鬆揉出麵糰薄膜~!!水合法(水解法)【原味頂角白吐司】(附食譜) 

https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2019/03/blog-post.html

https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2019/03/blog-post.html
好耐冇玩頂角吐司了~^ 何解無啦啦搓番包? 因為想試吓用「水合法」(又稱:水解法)做麵包,睇吓佢會否好過我的至愛「湯種法」囉~^0^~
其實有好多種製作麵包方法,概括有:直接法、湯種法、中種法、液種法、低溫發酵法、老麵法、水合法(水解法)等等,至於我常用的,就是「直接法」、「湯種法」及「低溫發酵法」~ 現分別簡單解說這三個方法嘅利弊啦~^

2019年3月1日 星期五

必成功~!【砵仔糕】爽滑不黏食譜《香港懷舊小食》Red Bean Rice Pudding

必成功~!【砵仔糕】爽滑不黏食譜《香港懷舊小食》Red Bean Rice Pudding 
https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2019/03/blog-post.html

https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2019/03/blog-post.html
「必成功」【砵仔糕】爽滑不黏食譜短片已剪輯好喇🎉🎉~\(^0^)/~,我好比心機剪片,因為好想大家都可以做到呢個>>富有香港情懷嘅懷舊小食【砵仔糕】,成品是爽滑不黏的,好好味架,大家快D動手做啦~~~~「必成功」
【砵仔糕】食譜短片 請點擊:

2018年12月7日 星期五

「愛心午餐盒」~【簡易燒排骨】附食譜

「愛心午餐盒」~【簡易燒排骨】附食譜
https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2018/12/blog-post.html
哈哈~慢過隻龜嘅蝸牛師奶寫食譜了~^0^""
星期一响Facebook Fans Page刊登咗燒排骨玉照,但遲遲都未補番食譜,因為全職家庭煮婦+兼職自由工作者真係好忙碌喔~+.+~
每朝七點前要煮好大老爺同Ruby嘅午餐盒,初時為求快捷,餸菜大部份係蒸蒸炒炒,而家嘗試將複雜餸菜簡單化,製作步驟雖然不是傳統做法,但另類烹煮方法可縮短時間而成品味道又好,傳統做法已不是首要了~ 

2018年10月30日 星期二

【滴雞精推薦】何師奶都估唔到田原香滴雞精既功效真係咁顯著 -回購連「嫻妃」阿佘都飲嘅滴雞精

【滴雞精推薦】何師奶都估唔到田原香滴雞精既功效真係咁顯著 -回購連「嫻妃」阿佘都飲嘅滴雞精

https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2018/10/TianYuanXiang.html

https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2018/10/TianYuanXiang.html

無添加「輕怡版」【自家製香橙磅蛋糕】附食譜

無添加「輕怡版」【自家製香橙磅蛋糕】附食譜
https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2018/10/blog-post.html
早兩個禮拜全情投入整公仔午餐盒比Ruby,因為即煮即送飯嘅關係,不存在保溫問題,用長方形嘅日式凍便當盒都可以,但每日要送飯到Ruby學校,來來回回用咗好多時間,最後決定買保溫飯壼,朝早整好等佢帶飯,咁我唔駛行來行去,可以有番多少少私人時間喔~^0^~
哈哈哈~其實..所謂嘅私人時間,咪又係整嘢比佢哋食@.@~",近期喜歡製作磅蛋糕,有感原味磅蛋糕有點單調,所以加入不同嘅水果,基本嘅例如香蕉/橙等等,屋企班大帝K.O蛋糕嘅能力好高,都是即日清的,一陣我又要整蛋糕啦~~~~~~!
https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2018/10/blog-post.html
因為日日吃蛋糕嘅關係,致肥材料落少咗,牛油落輕手咗,亦試過改做菜油,哈~但最後都係做番落得輕手嘅牛油版本,原因係..覺得牛油香少少囉~^
輕怡版【香橙磅蛋糕食譜】

2018年9月16日 星期日

【饅頭光滑不皺皮Q&A】《無添加》芝麻饅頭「不加泡打粉」(附食譜)


【饅頭光滑不皺皮Q&A
《無添加》芝麻饅頭「不加泡打粉」(附食譜)
https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2018/09/mantau.html
大女Kelly一句:「媽咪,可唔可以整多D饅頭? 我好鍾意食呀^」,哈~我就即刻慈母mode啟動,日日整饅頭呀^0^~
好耐冇整饅頭,再整番即刻甩轆,嘩~皺皮呀*0*,完美主義者即時大受打擊,還幸小強是打不C的,做多幾次之後,終於做番表皮光滑嘅饅頭喔~灑花灑花~
https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2018/09/mantau.html
仲記得第一次做饅頭就成功(BB肌饅頭),因為成功得太容易,所以理解唔到點解會皺皮,哈~都話幸運唔係必然架啦,要我多D歷練,咁先唔會離地,哈哈哈~成鬼日比朋友話我:「都唔知你係唔係嘅,次次都係一次就成功=.="」,哈哈哈~原來一次就成功,再做就甩轆囉~ Wakakakaaaaaa~
屋企有蒸爐同水波爐,用佢哋嚟蒸饅頭效果幾好的,但大家未必有相同煮食爐具,所以我改咗用明火+竹籠蒸饅頭,文章底部有饅頭光滑不皺皮Q&A

2018年6月27日 星期三

【Pancake神器】1分鐘做好Pancake(附食譜)

Pancake神器】1分鐘做好Pancake(附食譜) 

https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2018/06/blog-post.html
Oh~原來兩個月冇寫Blog*0* "
Hee Hee~寫咗十一年網誌,蝸牛師奶隨著年齡增長,寫網誌嘅速度亦相應增長了喔^^" 好多謝多年來訪嘅網友,雖然有好多網友係悄悄來訪,沒留下一言半語,不過我已當大家係老友了(厚顏的說),忽然有感,有好多心底話想講,但標題係「1分鐘Pancake」,為免大家睇到反枱,都係快快入正題,Hahaha~登櫈~【Pancake神器來了】!

2018年4月24日 星期二

「無添加」不加泡打粉,自家製【魚嘴形狀菜肉包】(附食譜)

「無添加」不加泡打粉,自家製【魚嘴形狀菜肉包】(附食譜)
https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2018/04/blog-post.html
Hee Hee~ 好耐冇寫食譜喇~^^" 何解咁耐先有出品!? 哈哈哈~咪好似減肥時出現嘅停滯期一樣,郁郁吓唔郁囉~ Wakakakaaaaaa~
不經不覺寫網誌已經十一年了,本來呢..係寫家常小菜為主嘅,後來呢..貪新鮮嘅蝸牛師奶,開始學人玩麵包(餐包+吐司),所以有段時間轉咗寫麵包食譜,跟住又玩蛋糕甜品,咪又轉咗寫蛋糕甜品囉,其實家常小菜我成日煮,不過少咗團火去寫食譜,哈哈哈~我知我知,團火走咗去你哋度吖嘛,等我分享家常小菜嘅朋友仔,就真係等到把幾火喇,Hee hee hee~其實網誌內有好多家常小菜架,大家番兜住先啦~XDD
近來戚起條根,勁想玩中式包,話實我只係識整BB肌饅頭,其他中式包點一律。。唔識架 ^0^",下圖是之前製作過嘅BB肌饅頭~ 貪玩嘅蝸牛師奶,叫做學識咗整饅頭之後,又「想」學整中式包喔,如是者,蝸牛師奶「想」咗成年後,終於試做中式包喇~^

2018年4月23日 星期一

家居短片分享【實拍NETGEAR orbi Wifi家居覆蓋效能】

家居短片分享【實拍NETGEAR orbi WiFi家居覆蓋效能】  
時間過得飛咁快,婚後同奶奶一齊住咗七年,然後細囡出世就搬咗嚟呢度,住咗十年有多喔~ 呢度有三房兩廳(900呎),我間房同廚房接收Wifi比較差,每次响房睇YouTube就窒到冇心機睇,打機就更加唔駛諗,同我家大老爺反映,佢就買過一個叫做高效能嘅Wifi,結果依然窒窒吓,最後我投降,唯有出廳睇Movie同打機,感覺超不爽的=.=".. 
直至半年前救星到(灑花灑花),朋友送咗呢個NETGEAR orbi WiFi(Model AC2200)比我,哈哈哈~係呀,用咗半年喇,覺得好好用,睇Movie同打機非常順暢,所以同大家分享囉~\(^0^)/~
https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2018/04/netgear-orbi-wifi.html

https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2018/04/netgear-orbi-wifi.html

https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2018/04/netgear-orbi-wifi.html
呢部機好易安裝,佢有兩部機,一隻係主機Router 同平時D Router 一樣,插電訊商個條線,另一個係衞星 Router,插電就得。 插好哂,佢地會自己 pair,用手機 download App(NETGEAR orbi)就可以見到佢地連埋一齊,上到網。 使用上,主機 Router 會同衞星 Router 自己連線,將 WiFi 訊號提昇。 
以下是NETGEAR orbi WiFi家居實拍短片:

2018年3月16日 星期五

【報料報料】田原香滴雞精周年慶優惠及抽獎(附滴雞精做法)

【報料報料】田原香滴雞精周年慶優惠及抽獎(附滴雞精做法) 

早前分享過「自家製燉雞汁」製作方法(即是滴雞精做法),工序比較煩瑣,而飲用「田原香 滴雞精」,補身更便捷。好多人討論緊滴雞精好唔好?其實只須五分鐘加熱即可飲用,滴雞精 好處多多,唔單止可以當係孕婦補品、老人家補身,平時都可以補充身體需要既蛋白質,補番 體力、增強抵抗力。 飲左一盒滴雞精感覺良好,更人精神左。所以趁住田原香滴雞精感謝周 年慶優惠再推薦給大家~\(^0^)/~
⭐加入鑽石會員,即送你$1000 SOGO禮券或Sharp離子空氣清新機
⭐加入紅寶石會員,即送你$500 SOGO禮券
⭐加入藍寶石會員,即送你$200 SOGO禮券;呢個優惠只有在313日至325日有效,欲購從速喔~^
田原香官方FB page 田原香滴雞精 香港澳門,準備了抽獎活動,只要留言並Share就有機會贏得原味滴雞精20入一盒,名額5名,大家快D參加啦~^
田原香滴雞精 香港澳門 感謝周年慶活動詳情: http://bit.ly/2oLsil3

2018年2月14日 星期三

【吉列露筍豬肉卷】附食譜+Okiham Pork Tasting Event活動分享

【吉列露筍豬肉卷】附食譜+Okiham Pork Tasting Event活動分享
https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2018/02/okiham-pork-tasting-event.html
上星期出席Okiham Pork Tasting Event,示範用沖繩白豚肉製作【吉列露筍豬肉卷】,當日天氣寒冷,所以為大家預備了以沖繩黑糖製作的【黑糖薑母茶】^
https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2018/02/okiham-pork-tasting-event.html
今次的工作很有新鮮感,即場示範以沖繩白豚肉製作【吉列露筍豬肉卷】給30位來賓試食喔,日本沖繩白豚肉相比其他國家的豬肉,肉味更香濃,營養更為豐富。

2018年2月12日 星期一

《自家製賀年食譜總覽》~【蘿蔔糕】、【芋頭糕】、【軟糯年糕】、【笑口棗】、【免油炸角仔】

《自家製賀年食譜總覽》~【蘿蔔糕】、【芋頭糕】、【軟糯年糕】、【笑口棗】、【免油炸角仔】 
今日已是舊曆年廿七了~ 大家是否已開始製作賀年食品呢? 因為無添加蘿蔔糕不能存放太久,所以我會大約年廿七左右先蒸糕喔~
現將賀年食譜集合在這裡,方便大家查閱~
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2016/01/ChineseNewYearRecipe.html
請點擊圖片瀏覽食譜~

2017年12月22日 星期五

「烹飪短片食譜」【必成功】【煎魚不黏鍋】《蕃茄煮紅衫魚》、《香蔥豉油煎封紅衫魚》

「烹飪短片食譜」【必成功】【煎魚不黏鍋】《蕃茄煮紅衫魚》、《香蔥豉油煎封紅衫魚》 
https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2017/12/blog-post_22.html

https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2017/12/blog-post_22.html
今日介紹兩味紅衫魚嘅經典家常菜《蕃茄煮紅衫魚》及《香蔥豉油煎封紅衫魚》,有入廚好拍檔「尚尼IHC智能恆溫鍋」幫手,紅衫魚煎得金黃香脆,再唔怕煎魚煎到甩皮甩骨喔~^
一年一度嘅工展會已開始,【尚尼IHC智能恆溫鍋】於工展會生活家居區 #5A671216日-18日),大家可以到工展會睇睇實物喔~^
https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2017/12/blog-post_22.html
《蕃茄煮紅衫魚》、《香蔥豉油煎封紅衫魚》示範短片:

《蕃茄煮紅衫魚》食譜

2017年12月21日 星期四

烹飪短片「自家製燉雞汁」及【5分鐘補身-田原香滴雞精】

烹飪短片「自家製燉雞汁」及【5分鐘補身的田原香滴雞精】 
https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2017/12/5.html 
自家製燉雞汁方法短片VS5分鐘補身-田原香滴雞精】

2017年12月13日 星期三

「烹飪短片」簡單易做~ Rocky Mountain 【免焗棉花糖檸檬批】~(附食譜)

「烹飪短片」簡單易做~ Rocky Mountain 【免焗棉花糖檸檬批】~(附食譜)
https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2017/11/rocky-mountain.html

https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2017/11/rocky-mountain.html
想做甜批,但屋企冇焗爐? 哈哈~no problem la~,今日介紹呢個【免焗棉花糖檸檬批】就啱feel(^3^)/~☆ 簡單易做,賣相仲好靚仔添架☜(⌒▽⌒)☞
選用Rocky Mountain棉花糖,經典美國棉花糖品牌,由美國原裝入口,有品質既保證。除咗經典白色原味外,佢仲有色彩悅目嘅雜錦水果味,好吸引喔。
好耐之前已經想做檸檬批,但又怕佢會好酸,哈~! 今次配搭味道香甜嘅Rocky Mountain棉花糖,perfect match喔♥(⌒0⌒)♥
哈~! 我兩個囡見到棉花糖,即刻問我幾時同佢哋去BBQ呀,佢哋話BBQ有棉花糖先夠完美,我就話買完BBQ食材,跟住由佢哋負責找數,咁先夠完美喔~^ Wakakakaaaaaa~
https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2017/12/rocky-mountain.html
以下是【免焗棉花糖檸檬批】烹飪短片~^

2017年12月9日 星期六

「無添加」【自家製豬肉腸】

「無添加」【自家製豬肉腸】
https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2017/12/blog-post.html
Haha~我的Gold Coast親親母親之旅玩得好開心,番到屋企就真係有咁耐風流,就有咁耐xx,間屋差D比我家大老爺同小姐們反轉,番到屋企洗熨清潔都攪咗一排,仲有兩隻小寵物要清潔,今日先有少少時間比我玩吓自家製豬肉腸,哈~! 不停做家務幾悶豆的,都係煮嘢食好玩D ~^0^~

2017年11月15日 星期三

【烹飪短片】《三款火鍋湯底食譜》~【麻辣湯底、椰子雞湯底、竹蔗茅根海底椰湯底】

【烹飪短片】《三款火鍋湯底食譜》~【麻辣湯底、椰子雞湯底、竹蔗茅根海底椰湯底】
https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2017/11/Hotpot.html
中秋過後,天氣轉涼,即是....火鍋季節來了~\(^0^)/~
好鍾意响屋企吃火鍋,哈哈~更經濟實惠,又唔駛等位等到眼光光,湯底款式隨個人喜好,可以有多種變化,就好似以下三款湯底,滋潤的椰子雞湯,清潤的竹蔗茅根海底椰,以及惹味的麻辣火鍋,三款都好容易做,大家都要試試喔。
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...