2020年3月15日 星期日

『烹飪短片分享』製作簡易,營養豐富家常菜【香蒜油蒸三文魚】

『烹飪短片分享』製作簡易,營養豐富家常菜【香蒜油蒸三文魚】 

 
我家兩位小姐家陣「在家上課」,而大老爺就冇得home office,照常番工,為慳口罩,我叫佢放工後去街巿買埋餸先番來,哈~! 唔知呢個係咪男人嘅特色,買每樣嘢都要打電話番嚟,確認九十幾萬次先買到,唉~淨係招呼佢個查詢電話,都夠我去街巿行幾轉喇,唔係為慳口罩,真係自己落街巿買餸好過喇~
為減低每日狂接大老爺嘅買餸查詢電話,假日會到超巿買定大量冷藏食材,近來喜歡食呢個牌子嘅三文魚塊,之前响一田入貨14件多謝承惠$128,不過最近响王生嗰間網上超巿入貨,因為多買多平,一次過買六包,圍起上嚟$87有交易,抵食好多,但人未食飽,雪柜冷藏格已被餵飽了~哈哈哈~
至於三文魚烹調方法,大部份時間都離不開煎、煎煎,每次煎完魚,成個廚房都好大陣魚油味,要開大窗吹成晚先吹走陣味,諗見我家大老爺同小姐們好鍾意食蒸魚,不如試吓蒸魚配香蒜油睇吓佢哋喜唔喜歡先,哈~! 估唔到佢哋勁Like,如是者,【香蒜油蒸三文魚】成為每星期必吃之選了~

材料:
冷藏三文魚2
蒜頭1整個 
1茶匙
油份適量(需蓋過蒜蓉)
蔥花少許
做法: 請收看短片 
(P.S.:短片內是明火做法,東芝水波爐用家請選100度純蒸Steam 20分鐘)
(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...