2019年11月17日 星期日

※不加泡打粉※《栗子忌廉蛋糕卷》全蛋法食譜💕

※不加泡打粉※《栗子忌廉蛋糕卷》全蛋法食譜 💕

https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2019/11/blog-post.html
昨日見到街邊檔炒栗子,哈~!童年回憶驅使下,忍唔住又買咗磅栗子番屋企,明知好難買番以前嘅風味,次次都貨不對版(爆曬入炭粒、栗子質素不佳、栗子肉炒燶......etc),但又忍唔住買,哈哈~我家的刁嘴食客們,食一兩粒就冷落成包栗子啊😅~
我冇本事一人啃曬成包栗子,但有能力將佢變身,我將栗子拆殼起肉,跟住加砂糖同鮮奶製成栗子蓉,Good! 自家製栗子蓉同坊間出售嘅栗子蓉,味道完全係兩碼子嘅事,自家製會有滿滿嘅栗子香味,坊間出售嘅栗子蓉味道怪怪的,可能佢哋用罐頭栗子蓉,所以味道失真了喔😑~
原定昨日整奶油豬仔包的,為咗要消化栗子蓉,改咗整蛋糕卷啊💖~ (麵糊烤焗前) 
(麵糊烤焗後"底部")
烤完見蛋糕底咁光滑😍,有一刻衝動想整蛋糕反卷(即是用個底做面)
平均塗抹栗子忌廉然後捲起
想幫個蛋糕卷扮靚,但食客們已虎視眈眈,唯有以最快速度,灑少少糖霜裝飾吓😗,下次我都係等佢哋番曬學先整,可以有多D時間幫蛋糕卷裝飾,不過......教育局宣佈,明天又停課🙈,唔知幾時復課呢😏
材料: 
雞蛋4隻 
砂糖60克 
無鹽牛油20克 
鮮奶 20克 
低筋麵粉70克 
饀料: 
淡忌廉100克 
砂糖10克 
栗子蓉半份(一磅栗子加奶加糖,製作時純目測,所以沒有份量提供,下次製作時會記錄份量) 
做法: 
1)隔熱水座溶無鹽牛油,座熱鮮奶備用. 
2)低粉過篩備用. 
3)全蛋和糖混合,座熱水,用電動打蛋器打至起泡泛白,須不時測試蛋糊會否過熱,蛋糊溫度達40度,即可移離熱水,繼續以電動打蛋器以高速攪拌至蛋糊挺身(但不要過硬,否則較難與低粉混合). 
4)將已過篩的低粉分3次加入蛋糊,用長柄膠刮刀以摺疊方式=fold in將粉類跟蛋糊拌勻. 
5)取少許麵糊跟牛油及鮮奶混合,然後倒回麵糊中,繼續以長柄膠刮刀以摺疊方法=fold in拌勻. 
6)將麵糊由較高處倒入已鋪牛油紙的焗盤中,提高焗盤向檯面摔兩下,排走多餘大氣泡. 
7)放入預熱達170度焗爐內焗15分鐘(水波爐選須預熱convection 170度焗15分鐘),出爐後再一次提高焗盤向檯面摔摔一下,將蛋糕置架上放涼,蛋糕表面須蓋上一張牛油紙,以防蛋糕表面變乾. 
【溫馨提示】:不同牌子焗爐的爐溫各異,須自行調較溫度. 
8)淡忌廉加入砂糖以電動打蛋器打至八成,加入栗子蓉拌勻備用. 
9)蛋糕撕掉牛油紙,將蛋糕移到較大的牛油紙上,將栗子忌廉平均地抹在蛋糕上。 
10)將蛋糕卷起,最後扭實兩端的牛油紙(有點像包糖似的),放雪柜(普通格)冷藏2小時,取出切件享用.

⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎⸎
(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...