2014年1月7日 星期二

快靚正的家常小菜~《易潔煲豉油皇雞翼》(附食譜及短片)

快靚正的家常小菜~《易潔煲豉油皇雞翼》(附食譜及短片)

http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2014/01/blog-post.html
仲記得Candy Crush最新推出時,全城熱玩,我都好沉迷地玩,後尾打到350卡咗兩個禮拜,跟住就冇玩了~ 因為有少少氣餒,冇精神同佢糾纏了,哈~早兩個月突然又重新提起興趣,所以又沉迷打機了~ (哈哈哈~幾廿歲都冇厘自制能力,又難怪現今d細路咁鍾意打機呢~嘿嘿嘿~^e^")
Candy Crush=Time Killer,每天的今晚食乜餸,變成了ABCDEFG模式(豉汁蒸排骨/蠔汁草菇肉碎豆腐/欖菜肉碎四季豆/冬菇蒸滑雞/鹽燒鯖魚/水蛋蒸肉餅/易潔煲豉油皇雞翼),哈哈哈~每星期random上映,昨晚出場的是《易潔煲豉油皇雞翼》,哈哈~我家二小姐窩心的一句:『媽咪煮嘅家常小菜,真係食極都唔厭呢~^3^~』,哈哈~佢呢個賣口乖吖,試吓呢味《豉油皇雞翼》煮到鞋烚烚而唔係滑嘟嘟吖拿,睇吓佢仲會唔會咁講
《易潔煲豉油皇雞翼》真係好易做呢~ 製作方法可重溫番之前我幫ATV所拍攝嘅烹飪短片→
 
材料:
雞中翼1磅、薑、蒜片、八角
雞翼醃料:
鹽半茶匙、紹酒兩茶匙
調味料:
生抽2湯匙、老抽1湯匙、砂糖2茶匙、水份3湯匙

(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...