2014年1月12日 星期日

賀年食品~ 【自家製芋頭糕】附食譜及「烹飪短片」~^0^~

賀年食品~ 【自家製芋頭糕】附食譜及「烹飪短片」~^0^~
哈哈~終於"的"起心肝製作芋頭糕,同埋順手拍埋烹飪短片啊~ 好耐冇拍片了~ 因為拍片剪片一腳踢,忙碌的蝸牛師奶,要騰出時間拍片+剪片真唔容易啊~
多心師奶仲一次過想蒸「芋頭糕」、
「年糕」同埋「蘿蔔糕」添,而家就製作咗芋頭糕先啦~~!
今次買嘅芋頭(荔蒲芋)好靚,哈~所以一炆即溶,比佢殺我一個措手不及*0*因為易溶所以勁索水,攪到我要額外添加水份啊~ 假若買著"臣臣哋"嘅芋頭,佢冇咁容易溶,就不須額外添加水份了~ 當然易溶嗰款好味d啦~~~~~~!
為咗加速蒸糕,所以出動Fissler高速煲,只須以2度加壓15分鐘就攪掂,假若以普通鍋具蒸,大約須時一小時左右即可.

蒸好嘅芋頭糕須完全放涼才可脫模,而脫模後須置於雪柜普通格儲存,要放入雪柜普通格冷藏數小時才可切件,否則未定型好容易切爛啊~
加入芋條的芋頭糕,切件後會好靚仔,明顯見到芋粒,食用時芋味更濃啊~ 
食用時將芋頭糕表面煎得金黃香脆,裡面有濃郁的芋頭味及海味的味道,真係Wonderful呢~ 哈~!不過芋頭糕又真係幾....飽肚啊~ 下圖嗰四件,是我的午餐來啊~ hahaha ~
【芋頭糕】製作短片 (P.S.:拍得超詳細,所以片長為12:27分鐘啊~ 呵呵呵~)

【芋頭糕】食譜
材料:
荔蒲芋1斤(600克)
冬菇 6
臘腸 2
蝦皮 2湯匙(可改用蝦乾/蝦米,份量可自行增減)
"李祥和"粘米粉 160
澄麵 10
水份1200毫升
調味料:
1茶匙 (假若用蝦皮則改為半茶匙)
1茶匙
胡椒粉半茶匙
五香粉1茶匙
蠔油1湯匙
『製作方法請收看短片』

(P.S.:以高速煲蒸糕,只須加壓15分鐘即成,假若沒有
高速煲,可用普通鍋具蒸糕,須時大約1小時)


(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》

我的微博,請多多關照(注) Haha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...