2021年4月1日 星期四

懷舊蛋糕系列【鹹牛油奶油杏仁蛋糕卷】(附食譜)

懷舊蛋糕系列【鹹牛油奶油杏仁蛋糕卷】(附食譜)

記得小時候西餅店所售賣嘅奶油蛋糕,好多時都係有少少鹹鹹哋嘅味道,後來呢一點鹹逐漸消失了,今日突然想回味一吓呢一點鹹,就放低手頭上剪緊嘅田灌草烹飪短片,快手快腳整咗條【鹹牛油奶油杏仁蛋糕卷】,因為太心急嘅關係,未雪硬就切件,攪到條蛋糕卷有少少變形😂 終於食到兒時嘅口味喇~🥳🥳 

Haha~經歷多年後,已習慣沒有鹹味嘅蛋糕,突然食番呢一點點鹹,原來有點陌生,好在我只係落咗1.5克嘅海鹽,只有淡淡嘅鹹味😝,我家二小姐Ruby話: 「蛋糕卷好香,乜原來以前你食嘅蛋糕咁特別架~!?」,哈哈哈~佢用特別嚟形容,我明解架喇~🤣🤣🤣🤣

【鹹牛油奶油杏仁蛋糕卷】食譜

蛋糕材料:
雞黃4
粟米油35
鮮奶40
低筋麵粉50
蛋白4
砂糖40
鹹牛油奶油材料:
無鹽牛油50
14
海鹽1.5克(溫馨提示:若不習慣鹹味,可減省鹽份喔)
淡奶油(Whipping cream)140
表面裝飾:
杏仁片40
做法:

1)杏仁片平均鋪到烤盤,放入預熱140度烤箱焗約10分鐘(不同牌子的焗爐爐溫會有差異,或須自行調較烤焗溫度及時間)
2)粟米油加入鮮奶拌勻,篩入低筋麵粉拌勻,然後加入蛋黃拌勻備用。
3)蛋白加入數滴檸檬汁,分三次加入砂糖,打發到蛋白呈彎鈎狀,將1/3蛋白糊加入蛋黃糊拌勻,然後將蛋黃糊倒入剩餘的蛋白內以切拌手法拌勻,倒入已鋪上牛油紙的28cm x 28cm烤盤內,放入已預熱達160度焗爐焗22分鐘,烤焗完成取出放涼備用。
4)無鹽牛油加入砂糖、海鹽以電動打蛋器打勻,然後分三次加入淡奶油打至鬆軟狀(非液態)
5)蛋糕斜切去邊,抹上一層奶油,將蛋糕捲起定型,放雪柜冷藏半小時,表面平均抹上奶油,蘸上杏仁片即成。
http://i206.photobucket.com/albums/bb40/ForYahooBlog/GIF/line/l-h6-a.gif   
(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》



 

 

 

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...