2020年5月18日 星期一

烹飪短片~【鮑汁雞腳】美味小食簡單做法(附食譜)

烹飪短片~【鮑汁雞腳】美味小食簡單做法(附食譜)
https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2020/05/blog-post_18.html
我家兩位小姐好鍾意食鮑汁雞腳,每次歎茶都會點嚟食,幾隻雞腳加幾粒花生,就要幾十蚊,好多時食到..到喉唔到肺,佢哋真係食米唔知米貴,仲話想再叫多碟嚟食添呀
見佢哋咁鍾意食,廿四孝師奶又出動,煮鮑汁雞腳佢哋歎囉~


凍肉舖嘅冷藏雞腳雖然比較經濟,但雪味較重,所以我買冰鮮雞腳,因為肉質同香味較佳喔~
【鮑汁雞腳】烹飪短片
Ingredients: 
Chicken paw 16 
Peanut 100g 
Ginger 4pcs 
Garlic 4 cloves 
Star Anise 1 
Green onion 1 
Light soy sause 3 tbsp 
Dark soy sause 2 tbsp 
Oyster sause 1+1/2 tbsp 
Abalone sause 1 tbsp 
Rock sugar 20g
(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...