2020年5月24日 星期日

(不加泡打粉) ~分蛋法【果醬蛋糕卷】(附食譜)

(不加泡打粉)~ 分蛋法【果醬蛋糕卷】(附食譜)  
https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2020/05/blog-post_30.html
~登櫈~燒雞出場~ 哈哈哈~第一次用烙印模,燒紅咗個模,跟手大大力印落蛋糕卷度,哎吔~第一隻小雞變燒春雞了~ 
燶咗兩撻 Ha Ha Ha Ha Ha Hahaha Laugh - Cartoon PNG Image | Transparent PNG ...

昨日見到朋友Allie Bakery分享烙印蛋糕卷,先發醒夢記得自己買咗個烙印模。。。。超過一年/數年!? 哈哈哈~總之買咗好多嘢都未用到,見到Allie個烙印蛋糕卷好得意,好想整番條,所以心動不如行動,即刻立架撐開工,哈哈哈~就是這樣,燒雞蛋糕卷(果醬蛋糕卷)登場~

烤焗好的蛋糕卷表皮滑滑的😍
食譜參考Allie Bakery,不過夾餡份量改動了少許,因為我沒有自家製百香果醬喔(Calling calling Allie~ 我冇自家製百香果醬呀,點睇啫靚太~遲吓約你出嚟吖~😆)
(長型烤盤約36cm X 27cm) 我所用的烤盤呎吋跟原作者不同,所以爐溫及時間亦改動了(Sorry Allie,將你的食譜改到好似中咗面目全非腳😅,不過大部份都係搬字過紙~hee hee hee~)
【果醬蛋糕卷食譜】
蛋黃麵糊: 
蛋黃5顆 
粟米油30g
低筋粉90g(過篩) 
鮮奶70g 
蛋白霜: 
蛋白5
砂糖50g 
檸檬汁/白醋1/2小匙 
夾餡: 
淡忌廉(動物性鮮奶油)200g  
士多啤梨果醬70g(不同牌子的果醬甜度各異,份量需自行調較)
蛋糕卷做法: 
1)粟米油、鮮奶拌勻,慢火煮至開始冒煙(煮暖可以了,不要大滾),關火,加入低粉類快手拌勻。 
2)蛋黃打散拌勻,分4-5次倒入麵糊中拌勻。 
3)蛋白先攪打至起泡泡,加入檸檬汁及砂糖 (糖要分3次加入)打至8分發。 
4)1/3蛋白霜加入步驟 (2)拌勻,再倒回剩餘的蛋白霜中拌勻。 
5)倒入已墊牛油紙的長型烤盤中抹平在桌上輕輕敲兩下,放進已預熱焗爐170度焗約18分鐘, 出爐後放涼,抹上夾餡捲起。
(For 東芝水波爐: 選已預熱Convection170度烤8分鐘,然後轉160度烤10分鐘)
6)放進雪櫃冷藏一小時即可。 

(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...