2013年7月11日 星期四

簡單料理之 ~ 《蜜味麵醬燒鯖魚》(附中英文食譜)~^^~


簡單料理之 ~ 《蜜味麵醬燒鯖魚》(附中英文食譜)~^^~

Oh~暑期活動停不了,Kelly & Ruby開始放暑假,令時
間管理攞零分的師奶,變為負數了">0<",多咗兩個令
人煩到頭暈嘅反斗星,一日到黑响耳邊問 :『媽咪,我
哋又肚餓喇,有冇乜嘢小食呀~?』『媽咪,我哋好悶呀,
有冇乜野活動呀?』『媽咪,家姐攞咗我支筆呀~!』『媽
咪,細妹攞咗我個公仔呀~!』唉~要安排佢哋嘅衣食住行,
跟住仲要幫佢哋排難解分,真係比佢哋媽到你頭暈啊=.="


冇曬私人時間+空間嘅師奶,為咗要爭取番多少少私人時
間,晚餐開始煮一d更加快捷嘅餸菜,前排TASTE鯖魚
大減價,所以入咗十二條,只須加入醬料然後將佢焗熟,
跟手灼碟生菜,咁就快靚正又一餐了~ 呵呵呵~
今次以淘大麵豉醬烤焗,味道濃淡得宜,加咗蜜糖後,
有少少似烤鱔嘅風味啊~
 
(P.S.:鯖魚除咗TASTE有售外,我見過佳寶都有得賣
啊~)
 

《蜜味麵醬燒鯖魚》中英文食譜請點擊以下連結 →
淘大廚藝坊何師奶好煮意』淘大網頁內的英文翻譯,
須點擊右上角的ENG收看.



(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎
大家加入閒話家常啊~)
何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》

我的微博,請多多關照(注) Haha~http://i206.photobucket.com/albums/bb40/ForYahooBlog/GIF/yausiumi/20090321_0643bd1d76bb3bccba23c4C4pz.gif


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...