2017年6月21日 星期三

「自家製懶人叉燒」(附食譜)

「自家製懶人叉燒」(附食譜)
早幾日响FB post咗隻疑似燒雞髀物體出來,有網友仲話佢似隻燒鵝髀添~ 其實....佢係一舊叉燒來啊~ Hahaha~
叫得佢做懶人叉燒,製作方法當然勁簡單啦,只要有焗爐就整到喔~叉燒選料可以係半肥瘦脢頭或柳脢,我較鍾意買半肥瘦脢頭肉整叉燒,有少少肥膏會香D架,怕肥嘅話,食嗰陣時可以咬走肥膏,但我呢..就會一啖吞曬佢落肚呀~ Wakakakaaaaaa~
【自家製懶人叉燒食譜】
材料:
半肥瘦脢頭肉600
(A)醃料:

1茶匙
玫瑰露酒2茶匙(可改用紹酒) 
五香粉半茶匙
生抽2茶匙
李錦記叉燒醬2湯匙
柱候醬1湯匙   
(B)烤焗中途掃面醬料:
叉燒醬適量
(C)掃面蜜汁:
蜜糖或糖漿適量(份量足夠掃勻表面即可)
做法:
1)脢頭肉拌入醃料,置於密實袋中,放入雪柜(普通格)醃數小時,可以的話醃一晚更佳。
2)焗盤鋪上鍚紙,於鍚紙表面平均塗少許花生油(防黏作用),放上已醃好的豬脢肉,表面蓋上鍚紙(鍚紙內須塗油防黏),將脢頭肉密封,放入已預熱200度的焗爐內焗35分鐘。
3)取出叉燒,去掉表面鍚紙,平均塗上叉燒醬,(表面不用蓋鍚紙)放入已預熱200度烤爐內烤8分鐘,反轉另一面,平均塗上叉燒醬,以200度烤約8分鐘,取出平均塗上蜜糖/糖漿,再以200度烤至表面上色及微焦,放涼切件即成。
(For東芝水波谷友: 以200convection烤焗,步驟3的最後部份是塗蜜糖/糖漿後以Grill模式,放上層Grill7分鐘,待上色及微焦即成)
【小貼士】
不同牌子焗爐爐溫會有差異,或須自行調較烤焗的溫度及時間。
(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...