2017年10月3日 星期二

【必成功蛋糕食譜】~「無添加」~ 無泡打粉及梳打粉的《朱古力磅蛋糕》(附分蛋法食譜)

【必成功蛋糕食譜】~「無添加」~ 無泡打粉及梳打粉的《朱古力磅蛋糕》(附分蛋法食譜) 
https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2017/10/blog-post.html
上一篇的無添加「全蛋法」香蕉蛋糕,對新手朋友嚟講,係有點難度的,想當年我整「全蛋法」蛋糕都做到有點洩氣,後尾全靠「分蛋法」蛋糕令我重拾信心,及後漸漸掌握做蛋糕技巧,先再做「全蛋法」蛋糕喔~^
我諗大家會問,既然「全蛋法」有難度,點解唔一早介紹「分蛋法」做香蕉蛋糕呢? um....是咁的,我都係參考網上食譜,佢用「全蛋法」我咪用「全蛋法」囉,後尾見到網友响我的Facebook Fans Page留言及post製成品,就如我當年未熟習做「全蛋法」嘅情況一樣,打蛋糊未拿揑得好,以及加入低粉時攪拌過度而消泡,蛋糕會變得實的的呢~
為咗令新手朋友重拾信心,所以再做一個無添加「分蛋法」朱古力磅蛋糕,呢個蛋糕冇參考網上食譜,係我自己左計右計咁做出嚟,哈~! 又好ok喎,密度高少少,食落鬆軟綿密,簡單易做,係【必成功蛋糕食譜】來喔~^
https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2017/10/blog-post.html
「無添加」《朱古力磅蛋糕食譜》
不黏模具呎吋 18.5cm x 9cm x 5.5cm(內籠計)
材料:
蛋黃 2
無鹽牛油 50

鮮奶 110
無糖朱古力粉 20
蛋白 2個(即是兩隻蛋,沒有了蛋黃,剩餘的蛋白) 
砂糖 100
低筋麵粉 100
做法:
1) 無鹽牛油以暖水座溶至液態狀,加入蛋黃拌勻。
2)鮮奶加入朱古力粉拌勻,然後加入牛油蛋黃溶液拌勻。
3)朱古力溶液混合物加入已過篩的低粉中。
4)用手動打蛋器徹底拌勻至沒粉粒,不要打至起泡,拌勻至順滑即可。
5)蛋白分三次加入砂糖用「電動」打蛋器打至乾性發泡,取出打蛋器時呈勾狀不流動的。

6)取出1/4份量的蛋白霜,倒入朱古力麵糊中,以手動打蛋器輕力拌勻。
7)餘下的蛋白霜加入朱古力糊中,用硅膠刮以切拌法拌勻。以硅膠刮拌勻可減少麵糊有較大的氣泡,若新手未掌握切拌法技巧,可全程用手動打蛋器輕力將麵糊拌勻。

8)朱古力麵糊倒入不黏模中,提起於枱面輕敲數次,作用是消除大氣泡,然後放入已預熱達170度的焗爐內烤焗40分鐘即成。
若要蛋糕表面裂紋整齊,於烤焗10分鍾後取出,用小刀於中間劃一條直紋,然後放回焗爐內再烤30分鐘即可
蛋糕綿密鬆軟的~^0^~
Yummy Yummy~
大家都試試吖,必成功架~^0^~

(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...