2018年4月24日 星期二

「無添加」不加泡打粉,自家製【魚嘴形狀菜肉包】(附食譜)

「無添加」不加泡打粉,自家製【魚嘴形狀菜肉包】(附食譜)
https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2018/04/blog-post.html
Hee Hee~ 好耐冇寫食譜喇~^^" 何解咁耐先有出品!? 哈哈哈~咪好似減肥時出現嘅停滯期一樣,郁郁吓唔郁囉~ Wakakakaaaaaa~
不經不覺寫網誌已經十一年了,本來呢..係寫家常小菜為主嘅,後來呢..貪新鮮嘅蝸牛師奶,開始學人玩麵包(餐包+吐司),所以有段時間轉咗寫麵包食譜,跟住又玩蛋糕甜品,咪又轉咗寫蛋糕甜品囉,其實家常小菜我成日煮,不過少咗團火去寫食譜,哈哈哈~我知我知,團火走咗去你哋度吖嘛,等我分享家常小菜嘅朋友仔,就真係等到把幾火喇,Hee hee hee~其實網誌內有好多家常小菜架,大家番兜住先啦~XDD
近來戚起條根,勁想玩中式包,話實我只係識整BB肌饅頭,其他中式包點一律。。唔識架 ^0^",下圖是之前製作過嘅BB肌饅頭~ 貪玩嘅蝸牛師奶,叫做學識咗整饅頭之後,又「想」學整中式包喔,如是者,蝸牛師奶「想」咗成年後,終於試做中式包喇~^

哈哈哈~萬事起頭難,尤其自學冇人問更難,上YouTube狂睇人哋點摺包,但係睇同做係兩回事,試做咗三次(三批總共24隻包),終於做到魚嘴包,實情似豬嘴包嘅菜肉包出來了~ 灑花灑花~ 
今次肉饀係豬肉同韭菜,好開心我家大老爺同小姐們好捧場,多多都同我掃曬,而多多主意嘅大老爺,就叫我下次整雞包喎,哈哈哈~其實整乜饀我都冇所謂,我只想多D練習點摺包,我會不停轉饀料,希望佢哋唔會食包食到驚啦~ 呵呵呵~

無添加~【自家製菜肉包食譜】
麵皮材料:
中筋麵粉 240
鮮奶 130
28
即用酵母 3
無鹽牛油 8
肉饀材料:
免治豬肉 300
韭菜 100
調味料: 鹽半茶匙、生抽2茶匙、紹酒1茶匙、生粉1湯匙、蛋1

肉饀做法:
免治豬肉加入調味料,順時針攪拌至起膠,加入韭菜粒再攪至起膠,放入保鮮袋,置於雪柜冷藏3小時以上或一晚,備用。
麵皮做法: 
鮮奶加入糖及酵母拌勻,加入麵粉拌勻至沒粉粒,加入無鹽牛油搓至光滑,靜置5分鐘,平均分割為10份(每份約40克),用擀麵棍擀成圓片狀,包入肉饀,放入竹籠,發酵30-40分鐘,蓋上竹籠蓋子,凍水開始以大火隔水蒸17分鐘即成。
(For東芝水波谷友: 蒸包方法,竹籠不要蓋上,直接放入黑色盤中,水波爐純蒸100度蒸25分鐘,蒸好後開少許爐門散氣2分鐘即成)
(For Miele蒸爐:蒸包方法,置於Miele透氣蒸盤,蒸包紙墊底,100度純蒸15分鐘,蒸好後開少許爐門散氣2分鐘即成)  
(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...