2015年2月25日 星期三

大年初七"生日快樂"之~《綿滑豬膶肉丸粥》(附食譜)

大年初七"生日快樂"之~《綿滑豬膶肉丸粥》(附食譜) 
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2015/02/blog-post_25.html
今日係大年初七,祝大家生日快樂,豐衣足食,如意吉祥~!!
小時候,一到年初七就會好開心,除咗有及弟粥食,當日仲係拆紅封包時間,其實到家陣我都唔明白,點解要等到年初七先可以拆利是,究竟係咪淨係我嘅鄉下興,就真係無從稽考了,不過,我都將呢個習俗代代相傳下
去,Kelly & Ruby今日先可以拆利是呢~ 哈哈哈~佢哋都不知忍得幾辛苦啊~ Wakakakaaaaaa~



至於大年初七食粥呢個習俗,我依舊將佢保留落嚟,所以是日午餐《手打豬肉丸+豬膶粥》,而年初七點解係人日? 同埋點解要食粥?


原來相傳女媧創造蒼生,順序造出了雞狗豬羊牛馬等動物,並於第七天造出人來,故此初七為人的生日。而不同省縣各有不同的慶祝食物,例如七菜羮、及弟粥、麵線、盒子菜等等,而香港、廣州及珠江三角洲一帶,喜愛吃「及弟粥」慶祝人日,所謂及第,就是希望在科考場中取得狀元,人日吃及第粥,就是取其好兆頭。

而人日食粥,係取其意頭,豐衣"足"食,所以今日煲咗綿滑的《手打肉丸+豬膶粥》啊~ 自從有咗Fissler高速煲,煲綿滑靚粥完全是零難度,調較啱米水比例,跟住以3度加壓十分鐘,減壓後開蓋滾幾滾,d粥真係要幾綿滑,就有幾綿滑啊~ 以往煲粥成鬼日驚佢滾瀉又或者黏底,而家就冇呢個煩惱了~^0^~
 







 《豬膶肉丸粥》食譜
材料:
豬膶、免治豬肉碎、蝦皮、乾瑤柱1粒、果皮1
做法:
1)免治豬肉碎加入薑汁、紹酒、生抽、生粉及少許水份攪至出現黏性後加入蝦皮碎再攪拌,然後邊攪邊撻至起膠,備用.
2)果皮浸軟後,刮掉裡面白色部份,備用

3)乾瑤柱浸軟後,以小型攪拌機加入100毫升水份攪拌,備用.
4)豬膶切片,加入生粉清洗片刻,然後以清水洗淨,加入薑汁、紹酒、生抽醃好備用.
5)(這個水米比例適用於Fissler高速煲,假若使用其他鍋具,成品或有偏差,因不同鍋具及火力令水份蒸發程度有異)
高速煲米水比例為一標準量米杯加入2,200毫升水份(水份已包括乾瑤柱水),然後加入果皮,將加壓裝置調較為3度,然後開大火,出現綠色線時轉最細火加壓10分鐘,減壓開蓋後,開大火將粥煲滾,然後順序加
入豬肉丸及豬膶,須不時將材料攪拌(但不可過度攪拌,否則粥會化水啊~!),待材料熟透後加入適量鹽調味即成.(可依個人喜好加入蔥花、麻油及胡椒粉)

(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》

我的微博,請多多關照(注) Haha~http://i206.photobucket.com/albums/bb40/ForYahooBlog/GIF/yausiumi/20090321_0643bd1d76bb3bccba23c4C4pz.gif


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...