2016年8月19日 星期五

Ambi Climate~省電節能、締造舒適的溫度

Ambi Climate~省電節能、締造舒適的溫度
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2016/08/ambi-climate.html
冷氣機嘅溫度,係一個幾困擾嘅問題,一係就過凍,一係就等極都未製冷,耐不耐就要手動調控溫度,冷氣機搖控器使用頻率,仲多過電視搖控器,我諗有不少朋友亦有呢個煩惱喔~
七月中開始用Ambi Climate冷氣機智能裝置,用咗一個月,覺得真係幾好用,裝置透過wifi連結手機apps調控冷氣機,即隨時隨地以手機調較家中冷氣系統,Ambi Climate用咗人工智能技術,我哋於apps介面輸入對不同溫度同濕度嘅感覺,經過7日後,裝置學識同記低我哋喜愛的溫度,再配合埋裝置上面的智能感應器所偵測到既周圍環境數據,好似濕度,室外溫度咁,然後當我哋選用"Comfort"(舒適)模式既時候,Ambi Climate就會自動調節適合的溫度,減低冷氣機運行率,簡單咁做到舒適又慳電的效果~ 
Ambi Climate 而家已經支援超過一千種唔同型號既冷氣遙控喇~ 我放咗佢响冷氣機附近,即下圖的枱燈旁,細細部,唔阻地方,設計都算醒目,最緊要係顏色夠百搭,放響邊到都啱用~

Ambi Climate嘅手機apps介面簡單易用,隨時隨地可以知道家中嘅溫度及濕度,可於番屋企途中,透過apps預先啟動冷氣,番到屋企即刻涼浸浸啊~ 而我屋企養咗小動物(兔仔),當我在外留意到家中室溫高,就會透過手機apps啟動冷氣,因室溫過熱小兔子會中暑的喔~
當選用Manual(手動)模式時,溫度可自由調較,而選用Comfort(舒適)模式時,裝置會自動幫你調節溫度。
apps介面仲可以查閱室內溫度數據~

Ambi Climate目前於香港有20個零售點可以買到,包括Dream TeamDG Lifestyle StoreLife DigitalAV Life,以及Ambi Climate公司網站www.ambiclimate.com。而於819日至822日,Ambi Labs仲會喺會展舉行嘅香港電腦通訊節展示Ambi Climate(Booth number M28), 佢地仲會響Facebook 玩有獎遊戲,贏咗可以得到Ambi Climate添架,咁筍真係要叫埋屋企人一齊玩下喇!


(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...