2017年4月15日 星期六

清熱止咳、補脾滋肺~【羅漢果霸王花雪耳湯】(附食譜)

清熱止咳、補脾滋肺~【羅漢果霸王花雪耳湯】(附食譜) 
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2017/04/blog-post_15.html
Haha~快樂嘅時光過得特別快,去完泰國清邁旅行,回來了~\(^0^)/~ 
Kelly & Ruby第一次去泰國,我哋選擇自由行,包車四圍逛,行程包括有OasisSpa、泰式按摩、漂亮花園小店下午茶、Sunday night market、水果市場、河畔食咖喱蟹、人妖show等等,對佢哋嚟講整個旅程都好有新鮮感,見佢哋玩得咁開心,我就開心了~
旅行期間食咗好多熱氣食物,番到香港當然要煲番D湯水潤一潤,就簡簡單單煲番個清熱潤肺湯水啦~^ 羅漢果有清肺潤腸、止咳清熱作用,佢嘅甜度係蔗糖嘅300倍,所以不宜落太多,否則湯水隨時會變糖水喔,圖中的羅漢果係原粒拍攝,食譜只用了四份一個喔~
 (P.S.:羅漢果熱量低而廣泛使作為甜味劑,常作為肥胖者和糖尿病患者的代用糖)
【羅漢果霸王花雪耳湯食譜】
材料:
霸王花一束
羅漢果 1/4個 
小雪耳數個(或大雪耳一個)
西施骨1
南杏 30
北杏10
蜜棗4
果皮1小片(浸軟去瓤)
水份3公升
做法:
1)西施骨汆水,備用。
2)霸王花、雪耳浸軟,換水三次,備用。
3)水沸後加入所有材料,大火煲半小時,轉中火煲2小時,最後用大火煲半小時,加入適量鹽調味即成。

(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...