2017年12月9日 星期六

「無添加」【自家製豬肉腸】

「無添加」【自家製豬肉腸】
https://kellyandruby-mami.blogspot.com/2017/12/blog-post.html
Haha~我的Gold Coast親親母親之旅玩得好開心,番到屋企就真係有咁耐風流,就有咁耐xx,間屋差D比我家大老爺同小姐們反轉,番到屋企洗熨清潔都攪咗一排,仲有兩隻小寵物要清潔,今日先有少少時間比我玩吓自家製豬肉腸,哈~! 不停做家務幾悶豆的,都係煮嘢食好玩D ~^0^~
因為係突然戚起條根製作,所以份量係斷估咁做出來,即是見豬肉黏合得唔好,加粉,乾咗,加水,成品當然滿意啦,但就嘔唔番個食譜出來呀老細,如果大家鍾意無添加豬肉腸的話,我會再做多次,拍埋片又點話啫,最緊要大家比反應就是了~ Wakakakaaaaaa~





(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~

沒有留言:

張貼留言

為免收到宣傳廣告及搗亂留言,所有回應需經核准過濾後,才會發佈。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...