2016年6月7日 星期二

「粒粒分明的」~【生炒豬肉飯】(附炒飯短片)

「粒粒分明的」~【生炒豬肉飯】(附炒飯短片) 
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2016/06/blog-post_7.html
周身都唔得閒嘅師奶,每日諗煮乜餸真係頭都痕,就係因為諗唔到煮乜餸,所以拖到晏一晏都唔去買餸,結果......寫稿寫到過曬時,街巿都打洋了,好怕大老爺投訴冇飯開,所以反轉雪柜搵到兩pack免治豬肉碎(長期冷藏格入定貨的),同埋整蠔餅剩下嘅芫荽同青蔥,然後加幾隻蛋,就炒咗碟香噴噴嘅【生炒豬肉飯】出來喔~ 食完飯切幾隻蘋果比佢哋歎,跟住整咗幾件【自家製雪糕脆餅】加埋雪糕做飯後甜品,我家老爺小姐們好滿意呢~ 
之前介紹過另一個炒飯食譜【薑黃肉碎炒飯】
而炒飯點樣先可以炒到粒粒分明? 去片→ 
(P.S.:我已沒有用這隻鑊了~ 現在用不鏽鋼鑊,用以下炒法,一樣唔會黐鑊的,飯粒是粒粒分明,外面乾爽而裡面濕潤的喔~)
 

 
(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...