2016年6月11日 星期六

自家製【V仔雪糕脆餅】「不加泡打粉版本」(附食譜)

自家製【V仔雪糕脆餅】「不加泡打粉版本」(附食譜) 
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2016/06/v.html
哈哈哈~時間管理同佢呀媽一樣咁掂嘅"大小姐Kelly",半夜三更話佢嘅好朋友明天生日,想整甜品送比朋友仔,唉~! 我話咪玩啦,第二朝佢要晨咁早起身番學,而家先嚟整甜品!? 真係蚊都瞓喇~ =.="
結果咪又係廿四孝呀媽幫佢整@.@"
我呢個踢先郁嘅蝸牛師奶,諗諗吓都係同部V仔剪綵啦,收咗部機成個月有多都原封不動,家陣想快速整甜品,所以要出動佢,佢有十一款可替換的甜品模,每次操作只須3分鐘左右就有製成品,真係快靚正呢~!  (P.S.:哎吔~睇番張相,先知尚欠pancake模喔~)
初時諗住整馬德蓮貝殼蛋糕,後尾都係覺得脆餅靚D,而脆餅口感卜卜脆,拌雪糕一流喔~! (P.S.:haha~ 諗見大女Kelly嘅朋友仔係後生女,應該會鍾意靚靚嘅脆餅啊)
V仔脆餅非常易整,撈好個粉漿就V得了~ (Remarks:如時間許可,撈好粉漿後,蓋上保鮮紙,置於雪柜半小時,可減少脆餅內的泡泡,而我因趕時間關係,所以用手動打蛋器,慢慢攪拌粉漿至消泡~)
先將V機預熱機,然後放入適量粉漿,將機蓋上加熱2分鐘半鐘,取出放涼,靚靚嘅《V仔雪糕脆餅》完成了~\(^0^)/~
(P.S.:For V仔谷友,我有將部份多出嚟嘅邊邊搣走的,令脆餅賣相更漂亮)
跟住包裝女工,將脆餅包裝好,等Kelly方便送禮喔~
《V仔脆餅食譜》(不加泡打粉版本)
材料:
雞蛋320
低筋麵粉210
奶粉 20
原糖130克 (未經漂白蔗糖) 我選用太古raw sugar 
1
菜油140克(可用粟米油)
做法:
雞蛋加入糖,以電動打蛋器打成乳化狀(少許淺黃色),然後加入菜油打勻,最後加入麵粉、奶粉及鹽,待完全混合即成。
【小貼士】
1)因沒有加入泡打粉,所以油份會相對增加,以達至脆餅能有鬆脆口感,假若減油則成品會有所影響啊~ 
2)粉漿製作好後,不能再添加油份,否則粉漿不會吸收新加入的油份,而弄到機身佈滿油啊~

V仔資料:https://www.facebook.com/vitantoniohk/?fref=ts

(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...