2016年6月25日 星期六

「基本蛋粒製作方法」及「30秒蛋粒製作方法」 (附短片示範)

「基本蛋粒製作方法」及「30秒蛋粒製作方法」 (附短片示範) 
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2016/06/cookingtips.html
有感越來越多網友變了徐志摩的一首詩:『悄悄的我走了,正如我悄悄的來,我揮一揮衣袖,不帶走一片雲彩』hahaha~
每日都有數千位網友到訪,但响Facebook Page嘅互動越來越少,與大家已有點老夫老妻的感覺,其實家陣玩緊邊個 mode呢? (盡在不言中)又或者是(此時無聲勝有聲)呢? Wakakakaaaaaa~ 希望嚟緊可以同大家多點互動吧~ 
 
不知不覺,寫Blog已有九年了,撰寫第一篇網誌係2007620日,想當年Yahoo Blog仲响樹,跟住2013Yahoo Blog摺埋,我就搬咗過嚟Blogspot,轉眼間差不多三年,想當年,一切都是好新鮮,我將每日嘅"好煮意"撰寫網誌同大家分享,及後拍埋Cooking Tips放上YouTube,哈哈~當時都係好耐先upload一條短片,因為我是業餘剪片員,haha~ 到咗今日,我依然是業餘剪片員,不過近來開始鍾意玩拍片同剪片,就是這樣,近日會多咗短片分享,我會無厘頭也拍一餐的,有時會係Cooking tips,有時會係煮食用具使用分享,我想增加一點新鮮感,令自己有動力繼續寫Blog,因為我係一個老頑童,缺乏新鮮感會越來越少分享,假若大家得閒响Facebook Page同我吹吹水,也會增加我分享的動力喔~ 

哈哈哈~多謝大家睇完咁大篇「忽然有感」,而家同大家分享我的【入廚小貼士】「基本蛋粒製作方法」及「30秒蛋粒製作方法」啦~
30秒蛋粒製作方法」係入廚久了,自創一套「練精學懶」方法,我沒有參考任何人做法的,不知坊間有沒有人同我一樣,用呢個「練精學懶」方法呢? hahah~
 
(P.S.:為感謝响Facebook給我笑臉或者心心的朋友,蝸牛師奶的起心肝,一日內剪好【30秒蛋粒製作方法】短片喔,多謝大家的加油~ )

(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...