2016年9月14日 星期三

「養生燉湯」~《姬松茸燉雞湯》(附食譜)

「養生燉湯」~《姬松茸燉雞湯》(附食譜) 
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2016/09/blog-post.html
好鍾意燉湯嘅香味,煲湯點都不及燉湯咁香,味道亦濃郁好多,哈哈哈~鬼咩~每次燉湯都會料多過水,啖湯想唔濃郁都難喇~ Wakakakaaaaaa
前日買咗包姬松茸,為免蝸牛師奶拖拖吓唔記得佢嘅存在,今日即刻買材料燉湯囉~ ^0^"
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2016/09/blog-post.html
哈哈哈~又嚟眼闊燉盅窄,上圖嘅西施骨同雞件,結果只係放咗一半落燉盅咋。。。。。。哈~! 睇嚟我要買過另一個大size燉盅呀~! (人家個燉盅都唔係細size架啦,燉好有四碗架,不過我一家四口,每人飲一碗確實係唔夠喉嘅...... ^e^" )
《姬松茸燉雞湯食譜》
材料:
1/4
西施骨 300
姬松茸 30
蓮子 20
百合 20
杞子 12
紅棗 4 粒(去核)
蜜棗 1
果皮 1小片(浸軟去)
水份 4飯碗
做法:
1)姬松茸浸軟(換水三次),備用。
2)西施骨雞件汆水,備用。
3)蓮子、百合、杞子汆水備用。
4)所有材料放入燉盅內,注入水份,大火隔水燉2小時,加入少許鹽調味即成。(若用壓力煲燉湯,以2度加壓半小時即可)
姬松茸功效 (資料來源:互聯網)
姬松茸有免疫促進效果、抗癌作用、降血壓、降低膽固醇、改善動脈硬化、改善肝機能、抗過敏改善骨質疏鬆的臨床功效,並有提高人體的免疫力,甚至類風濕關節炎或紅斑性狼瘡等等也都會感覺到病況的改善。 姬松茸被視為一種強有力抵抗濾過性病毒的物質,它能防止病毒和有害物體進入身體脆弱的組織,它能促進免疫系統功能。姬松茸的營養物質可以強化化療藥物的治療作用。姬松茸的多糖體化合物,調理效果明顯高於其他菌菇類,可以提升淋巴T細胞、輔助T細胞、干擾素和白細胞介素的生產能力,使人體免疫力提高。姬松茸的子實體含有多種天然的多糖成分,能提高特定人群的生存品質。

(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...