2016年12月3日 星期六

【超簡易食譜】《涼拌大豆芽》及分享「自家種植」無添加的大豆芽菜~

【超簡易食譜】《涼拌大豆芽》及分享「自家種植」無添加的大豆芽菜~ 
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2016/12/blog-post.html
年多前,見到香港團購有得賣「豆芽機=(芽菜機)」, 當時已經勁想買,奈何蝸牛師奶手腳有番咁上吓......慢,哈~! 人哋團購截止後先話買喎,唯有下回請早啦~ 但。等呀等呀,等到團購Beecrazy都摺埋,唯有CC氣開淘寶戶口,淘部豆芽機番來囉~ (P.S.:其實我唔想開淘寶戶口的,因為覺得好似好複雜咁,同埋我知一開戶呀"購物控"必定失控呀~ hahah~)
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2016/12/blog-post.html
其實响淘寶搜尋欄鍵入「豆芽機」呢三個字,就會出現N咁多款豆芽機出來,幾十蚊一部又有,幾百蚊一部都有,一層、兩層、三層,綠色、紫色、黑色,真係高矮肥瘦任君選擇,最後我揀咗銷量較多及註明BPA free嘅豆芽機,我見佢係其中一間天貓店,質量應該較有保證卦~ 一個月前我係淘寶新手,但經過一個月瘋狂購物後,已不再是新手了,我家大老爺已打算捉我去睇精神科,原因係......屋企浪接浪咁收貨囉~ 下圖係其中一次收貨實拍情景~ hahaha~
豆芽機淘番來後,不再蝸牛的蝸牛師奶立即同部機剪綵,第一次係試種跟機綠豆同紅豆,因為跟機試種嘅豆唔多,所以只種一層,哈~!第一次種唔知遮光嘅重要性,成鬼日打開遮光布偷望綠豆,結果綠豆芽菜有少少苦味,因為佢見光就即刻出現光合作用,綠豆芽菜會變苦的喔~ 下圖左邊係綠豆,右邊係紅豆,種過紅豆後,先知道紅豆芽相比綠豆會更幼,奀支支的,一啖就食曬,都係種黃豆實際D~
汲取第一次烏sir sir的種植經驗,重新整理種植方法後,成功種到飽滿嘅大豆芽菜,大豆芽菜係用黃豆種出來的,不過响香港真係好難買到靚黃豆種植大豆芽菜,假若大豆唔新鮮同埋係基因改造黃豆,就好難發芽嘅呢~ 所以當我見到全部黃豆都發芽,每條大豆芽菜都精神爽利時,真係開心到飛起架~\(^0^)/~ 今次嘅大豆係內地兩天遊時買嘅,下次番大陸睇針炙師時,會再入貨~^
朋友問,點解要自家種植大豆芽菜? 呢D嘢唔值錢,响街巿好易買到,問我係咪得閒得滯喎~@.@" 哈~! 比佢吹到啤一聲,全職師奶邊會好得閒啫~ 新聞有報導過,坊間出售嘅芽菜,大部份都加入多種添加物,見圖表可知一二~ (資料來源:低碳生活館)
明白到無辦法避開所有食物嘅添加物,不過能力範圍做到嘅,我會選擇自家種囉~ 綠豆芽菜兩日收成有一斤半,黃豆芽菜種植三日收成700克(已去除根部計),嚟緊我會種植不同款式嘅豆類,眉豆、扁豆、黑豆、花生等等,好好奇會成品係點喔~^ 哈哈哈~! 長氣師奶發功完畢~^ 多謝大家睇咗咁大篇文,而家介紹入廚零經驗都煮到嘅《超簡易涼拌大豆芽》食譜啦~\(^0^)/~
《涼拌大豆芽》食譜 
材料: 大豆芽菜 1斤 
青蔥少許(切粒) 

調味料: 
¾茶匙 
芝麻油3茶匙 
蒜蓉 2茶匙 
紅辣椒粉 半茶匙 

做法: 
黃豆芽菜去掉根部,燒熱一鍋水,加入2茶匙油及1茶匙鹽,下大豆芽菜,煮軟(大約2分鐘左右),盛起,放涼後拌入調味料,灑上蔥花,置於雪柜(普通格)冷藏即成。

(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》
 
我的微博,請多多關照(注) Haha~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...