2015年3月24日 星期二

鬆軟綿密的~《棉花蛋糕》(附食譜)


鬆軟綿密的~《棉花蛋糕》(附食譜) 
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2015/03/blog-post_24.html
哈哈哈~勁愛水波谷,佢可以令懶到打曬蛇餅的蝸牛師奶,重拾煮食嘅熱情,昨晚見谷友分享咗棉花蛋糕出來,嘩~巧吸引啊~ hahah~愛湊熱鬧嘅蝸牛師奶,即刻搣甩蝸牛個朵,超極速做咗呢個棉花蛋糕出來啊~ 呵呵呵~
嘩~真係超鬆軟呀)))))))))))))))) 哈哈哈~我知我知~反應浮誇咗air air 咁多, 不過呢個係我隻格來,學緊低調架喇 (←呢句係比瑪姬靚太睇嘅~! 呵~!)
棉花蛋糕係用『水浴法』烤焗,『水浴法』係乜東東來? 個名聽落好鬼玄,其實係座熱水烤焗吧~ 盛載麵糊最好用密封烤模,假若用甩底烤模,緊記要包多兩層鍚紙,以防熱水滲入麵糊喔~
《棉花蛋糕食譜》9吋方型不黏烤模(建議底部鋪牛油紙,會易於脫模) (文章末端附上6吋模份量)
材料:
雞蛋 6
低筋麵粉 80
砂糖 60克 
鮮奶 75
菜油 55克(我用Spectrum Almond Oil杏仁油,TASTE有售)
1
檸檬汁 1/4茶匙(或亨氏白醋3滴) 作用是穩定蛋白糊

做法:
1) 5隻蛋黃加入一隻全蛋打成蛋液,加入鮮奶拌勻,備用。
2) 菜油加入鍋中燒熱至出油紋,放涼30秒,加入已過篩的低筋麵粉快手拌至順滑,加入鹽拌勻,放涼1分鐘。
3) 燙麵糊加入蛋液中,加入燙麵糊時,須不停攪拌蛋液至完全混合,形成流動狀態的蛋黃糊,備用。
4) 蛋白加入檸檬汁,用電動打蛋器打至起泡,分三次加入糖打發成濕性發泡(今次打得有點中性發泡~ hee hee hee~ ) 用刮刀將1/3蛋白取出,加入蛋黃糊中
 5)1/3蛋白糊與蛋黃糊混合。
6) 蛋黃糊倒回餘下的蛋白糊中,以切拌法混合成蓬鬆狀的蛋糕糊。

7) 蛋糕糊倒入不黏模中,以水浴法烤焗(即座熱水烤焗),放入水波爐convection已預熱160度先烤10分鐘,然後轉140度再烤50分鐘 (亦可用對流風焗爐烤焗,時間及溫度相同,但不同牌字的焗爐爐溫會有差異,須自行調較烤焗時間及溫度) 
烤焗完成後,將烤模離枱面約6吋摔一次(作用是:可減少蛋糕過度回縮,這方法參考日本烘焙網頁),放涼脫模,切件即成。



【另附上6吋方型蛋糕模食譜份量】《棉花蛋糕食譜》6吋方型不黏烤模
材料:
雞蛋 4
低筋麵粉 55
砂糖 40克 
鮮奶 50
菜油 40克(我用Spectrum Almond Oil杏仁油,TASTE有售)
1
檸檬汁 1/4茶匙(或亨氏白醋3滴) 作用是穩定蛋白糊

東芝水波爐分享區『東芝水波谷群組』 → https://www.facebook.com/groups/426506597487890/
http://i94.photobucket.com/albums/l109/kellyruby/GIF/line/Rose-052.gif
(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》

我的微博,請多多關照(注) Haha~http://i206.photobucket.com/albums/bb40/ForYahooBlog/GIF/yausiumi/20090321_0643bd1d76bb3bccba23c4C4pz.gif

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...