2013年11月7日 星期四

養顏抗衰老、補虛扶正~ 《茶樹菇栗子雞湯》(附食譜)


養顏抗衰老、補虛扶正~ 《茶樹菇栗子雞湯》(附食譜) 
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2013/11/blog-post_7.html
哈~响街市買咗包乾貨茶樹菇,初時諗住買新鮮茶樹菇,點知..賣曬,跟住行到第三間雜貨店先有得賣乾貨茶樹菇,睇嚟茶樹菇呢期好似好搶手吓喎~
『茶樹菇能補腎利尿,補虛扶正,促進脂肪代謝,更有養顏抗衰老作用,據國家食品質量監督檢驗中心測定,茶樹菇富含人體所需的天門冬氨酸、谷氨酸等十七種氨基酸,其中更包含了人體不能自體合成的八種氨基酸。并且有豐富的B族維生素和鉀、鈉、鈣、鎂、鐵、鋅等十多種礦物質微量元素與抗癌多糖,其營養價值明顯高于其他食用菌。并且,你知道嗎,它有滋陰壯陽、美容強身之功效,還能抗癌、防衰老。總而言之茶樹菇是一種高蛋白,低脂肪,集美容保健于一身的純天然食用菌。所以被稱為“神菇”』
哈~網上資料講到茶樹菇好似好神奇咁,唔知係真唔係呢~? 不過我覺得佢煲完啖湯水有好香菇菌味,呢樣就係真架喇~
今次我用栗子、蓮子、百合、瘦肉、雞腳同埋雞一齊煲,啖湯鮮甜到吖,真係冇得輸呢~!! 



今次我只去除半份雞皮及少許脂肪,因為聽酒樓總廚講,要有雞皮d湯水先香,煲完先撇掉油份,所以大家可以睇到煲湯時表面係有雞油呢~ 但煲完撇掉油份後,即刻變靚仔了~嘩~! 啖湯鮮甜到吖,差d以為落咗師傅啊~ 但天然嘅雞湯鮮味得嚟,飲完唔會口渴,仲會生津呢~ 
《茶樹菇栗子雞湯》食譜 
材料: 茶樹菇、栗子、蓮子、百合、雞腳、雞半隻、瘦肉、蜜棗、 果皮 
做法: 
1) 茶樹菇以清水浸泡三次,洗淨備用. 
2) 栗子去皮;果皮浸軟,備用. 
3) 雞腳、瘦肉、蓮子、百合汆水備用 
4) 燒熱一鍋水,加入所有材料,以2度加壓30分鐘,減壓後開蓋大火煲15分鐘,加入適量鹽調味即成. 
(假若用普通湯煲,則以大火煲半小時,然後轉中火煲兩小時,最後用大火煲半小時) 
【小貼士】 
我只去掉半份雞皮及多出來的脂肪,因聽取酒樓總廚意見,有雞油的湯水,香味更濃郁,而湯水表面的雞油,只須於湯水煲完後撇走即成. 
『溫馨提示:感冒未清,不宜飲用雞湯』
創立自1845年德國高速煲品牌Fissler,於Sogo、一田、永安百貨、APITAPiago有售.
http://i206.photobucket.com/albums/bb40/ForYahooBlog/GIF/line/l-h6-a.gif 
(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》

我的微博,請多多關照(注) Haha~http://i206.photobucket.com/albums/bb40/ForYahooBlog/GIF/yausiumi/20090321_0643bd1d76bb3bccba23c4C4pz.gif


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...