2013年10月14日 星期一

補充骨膠原之 ~ 《南乳蘿蔔炆豬手》附食譜

補充骨膠原之 ~ 《南乳蘿蔔炆豬手》附食譜 
彈性彈性~ dancing dancing~ 今云唔係搽,係吃~ 吃豬手補充骨膠原是也~^0^~ 之但係,唔覺耳補埋件豬腩肉就真係得不償失了~ 哈哈哈~ 不過炆腍咗嘅豬手,真係好好食,又香又滑,都係有理冇理,懶鬼得理,食咗先算了~ 呵~!

我家兩位小姐,真係超鍾意食豬手,至於我家大老爺亦是豬手嘅die hard fans,不過佢都一把年紀囉,為免佢膽固醇高,所以我只好耐不耐先炆一次豬手咋 ~>.<"~今次揀較傳統嘅配搭,《南乳蘿蔔炆豬手》,調味料除咗南乳,仲有加咗一茶匙淘大蒜蓉豆豉醬,咁會惹味d呢~




《南乳蘿蔔炆豬手食譜》 
材料: 
豬手1隻、薑3片、蒜頭2粒、大白蘿蔔1個、紹酒2茶匙、南乳1磚半、淘大蒜蓉豆豉醬1茶匙 
調味料: 
南乳汁1湯匙、生抽2茶匙、冰糖40克、水份適量(須蓋過所有材料為合) 
獻汁: 生粉1茶匙、水份1湯匙 
做法: 
1)凍水下豬手及薑1片,汆水備用. 
2)蘿蔔去皮切件,備用. 
3)燒熱鑊下油,爆香薑片及蒜頭,下豬手爆香,下南乳、蒜蓉豆豉醬快手炒勻,鑊邊灒紹酒,加入調味料後加蓋以猛火炆煮,然後下蘿蔔加蓋炆煮約10分鐘後,將所有材料置於Fissler高速煲內,以3度加壓15分鐘,減壓後開蓋,加熱埋獻即成.(假若全程用鑊炆煮,大約須炆煮約1個半小時,先以大火炆煮,然後以中火炆煮,最後再以大火炆煮,炆煮時須留意會否乾水,假若水份少而豬手尚未轉腍,須再添加大滾水再作炆煮,直至豬手炆腍為合,而使用高速煲,可縮短炆煮時間及不用怕炆乾水,而豬手的瘦肉部份,以高速煲炆煮會更軟滑~) 
【小貼士】 
凍水下豬手汆水,而不是滾水下豬手汆水,原因是豬手內的血水,遇熱水會即時鎖在豬骨內,假若凍水下豬手汆水,會令豬手的血水更易透出,可去除大部份血腥味.
創立自1845年德國高速煲品牌Fissler,於Sogo、一田、
永安百貨、APITAPiago有售.

(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》

我的微博,請多多關照(注) Haha~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...