2013年10月31日 星期四

補肺益腎、增強免疫力~《蟲草花燉湯》附食譜

補肺益腎、增強免疫力~《蟲草花燉湯》附食譜 
http://kellyandruby-mami.blogspot.com/2013/10/blog-post_31.html
自從上次响凱悅酒店飲過燉肉湯後,念念不忘燉湯嘅香味,相比老火湯,燉湯味道更香濃,原因係燉湯更存氣,材料內所有的香味差不多完全保存在燉湯內,當一打開燉盅,嘩~~!!真係好鬼香呢~ 完全冇落調味料,飲一口已經有叮一聲嘅感覺,好清香呢~!
之前响凱悅飲嘅燉肉湯,材料有陳皮、瘦肉同埋青欖,不過屋企冇青欖,但就有蟲草花喎,而蟲草花補益作用大過青欖,所以我改用蟲草花燉肉湯啊~




哈哈~今次繼續出動我嘅愛妃Fissler高速煲,貪佢夠快靚正嘛,蒸煮炆燉樣樣皆能,又唔駛睇水,平時用普通鍋具明火燉,會擔心燉乾水,但用高速煲就冇呢個問題了~ 相比普通鍋具,佢仲更密封存氣添呢~今次我用3度加壓半粒鐘,燉出嚟嘅湯水,色澤同香味都好足,假若用普通鍋具明火燉,又或者用電子燉盅,都需要燉兩粒鐘啊~^^~
《蟲草花燉湯食譜》
材料:
蟲草花、瘦肉(攪碎)、陳皮、蜜棗
做法:
1)蟲草花以清水浸泡三次,然後汆水備用
2)陳皮及肉碎置於燉盅內
3)然後加入已汆水的蟲草花及蜜棗,加入適量水份.
4)高速煲加入適量水份,水沸後加入燉盅,以3度加壓30分鐘,減壓後開蓋即成.(假若以其他鍋具燉湯,則需燉2小時)

『蟲草花並非花它是人工培養的蟲草子實體,為了跟冬蟲草區別開來,聰明的商家起了一個美麗的名字,把它叫做“蟲草花”,蟲草花外觀上最大的特點是沒有了“蟲體”,而只有橙色或者黃色的“草”,而功效則和蟲草差不多,均有滋肺補腎、護肝、抗氧化、防衰老、抗菌、抗炎、鎮靜、降血壓、提高機體免疫能力等作用。』
創立自1845年德國高速煲品牌Fissler,於Sogo、一田、永安百貨、APITAPiago有售.
 
(我已關閉網誌留言欄,歡迎大家到我的專頁內留言~^0^~)
(我在Facebook開了專頁,方便大家留言,歡迎大家加入閒
話家常啊~)

何師奶 ~《全職"煮"婦生活逸事 烹飪分享》

我的微博,請多多關照(注) Haha~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...